Från att inte kissat NÅNGÅNG på pottan kissar Hwila sen 3 dagar nu kanske 4 ggr pr dag på pottan!
Min mamma tyckte vi skulle testa att ställa pottan i vardagsrummet på den mattan där hon kissade mest (som en hund just innan för dörren *s*)

Och se... nu vert det plötsligt jätte intressant. Förrut stod den i sovrummet (vi har ju bara utedass) men där såg hun den ju inte. Nu ska hon va av blöjan för att kissa p´å potten till o mä. Vikken tur att det är 'sommar' ute så hon kan slippa blöjan nästan hela dagen!

Kanske ska passa på o uppdatera lite nu när jag änddå skriver!.
Zion lilla zion e ju 10!! månader numera.
Ska börja hos dagmamma vid ett år eftersom mina dagar har tagit slut redan!?

Han vill hälst gå -med hjälp och har den konstigaste krypställningen -antagligen inte ovanlig för bäbisar över lag, men ovanlig för mig... en fot och ett knä i backen krypning.
Han är jätte go glad och är väldig pussig och kramig. Han e liiite frustrerad för tiden eftersom han ju helst skulle vilja springa efter Hwila, men inte lyckas.
Han gör annars ALLT hans syrra gör.
Hwila ser till att han får allt som hon får; godis, dricka, macka osv. Zion ska oxå ha. Han kommer att växa upp med en tjänare =)

ANnars inget nytt sådär. Mamma o pappa var just här i 10 dagar. Pappa har fixat köket så nu ska vi måla. Hoppas det blir jätte fint när d e klart. Det är ett tillfälldit kök kan man säga som ska funka tills det riktiga köket e klart... om typ 4 år =) När vi har råd, så pappa har satt upp köksbänk och hyller och fixat gasspis och allt sånt.
Han satte även upp en gunga av ett gammat traktordäck så vi har världens största gunga nu =)
Han satte bottenplatta i så barnen sitter i botten och njuter, skriker pratar kastar med saker och va man annars kan hitta på medan man gungar.

Så. Imorn ska vi få besök av Astrid m familj. Och Cina o jullan kommer hem till oss... var d i slutet av juli cina? *minns ej just nu*
Mysit mä besök. Det är typ det vi gör denna sommar... har besök.

Så... kram från oss i stenkulla skolhus