Amia! Hur mår Alva?
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Amia! Hur mår Alva?

    Hoppas det är bättre!
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  2. 1
    Amia! Hur mår Alva? Hoppas det är bättre!
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2

    Bättre :-)

    Jo då, det är mycket bättre :-) Hjälpe med penicillin redan efter ett dygn, och nu mer syns det inget på örat. Tvångsmatde med flytande penicillin i två dagar innan jag blev tillräckligt less för att ringa och tjata mig till piller istället, och det går mycket bättre :-) Tyvärr har hon blivit lös i magen av medicinen, så toabesöken har funkat sisådär :-( har blivit ett antal högar ute på gräsmattan istället :-)

    Tyvärr har det blivit värsta mygginvasionen här i dag, så nu vågar jag knappt släppa ut henne utanför dörren. Det är ju myggbett som är orsaken till allt det här eländet :-( Jobbigt att vara så superallergisk mot de små krypen när man bor på landet...
  4. 2
    Bättre :-) Jo då, det är mycket bättre :-) Hjälpe med penicillin redan efter ett dygn, och nu mer syns det inget på örat. Tvångsmatde med flytande penicillin i två dagar innan jag blev tillräckligt less för att ringa och tjata mig till piller istället, och det går mycket bättre :-) Tyvärr har hon blivit lös i magen av medicinen, så toabesöken har funkat sisådär :-( har blivit ett antal högar ute på gräsmattan istället :-)

    Tyvärr har det blivit värsta mygginvasionen här i dag, så nu vågar jag knappt släppa ut henne utanför dörren. Det är ju myggbett som är orsaken till allt det här eländet :-( Jobbigt att vara så superallergisk mot de små krypen när man bor på landet...

Liknande trådar

  1. Amia!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 19:16
  2. amia!
    By Snäckmamman in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 23:49
  3. amia!
    By Snäckmamman in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 11:14
  4. Hur går det Amia ?
    By whawha in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 14:46
  5. Amia..
    By whawha in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 08:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar