Nu var det ett tag sedan jag skrev något. Vi har seméster i två veckor till och dottern, 12 år med autism har vänt dygnet helt. Inatt var hon vaken till halvtvå och sov till kl 12 idag. I måndags och tisdags var vi på skara sommarland, vilket ungarna njöt av. De senaste två dagarna har hon suttit vid datorn och bara chattat på Habbo. Hon har ju kompisar men hon vill nog bara ta det lugnt några dagar.

jag tycker det är rätt skönt att få sova och slippa stressa. jag blev sjuk min första semestervecka och har ätit penicillin så det blev inget bad för mig i skara, jag sträckläste två pocketböcker istället.....

Vi har haft fest också för jag fyllde år och dottern satt och grät i köket för det blev alldeles för mycket folk för henne....Vi var ca 20 st. Av dessa var det två personer hon aldrig träffat förut , men efter att vi lovat henne att ingen skulle prata med henne så gick resten av kvällen bra. Hon satt till och med hos oss och åt sin mat( korv med bröd) vi andra åt pastasallad.....Hon äter inte kall mat....Och inga grönsaker heller.

Vi har inte planerat något mer på semestern för vi väntar på att få operationstid för hunden. Han måste tyvärr operera båda sina knän, fast vi börjar med det sämsta. vetrinären skulle skicka hem första bästa tid, så vi kan inte planera något för tillfället.

Nu ska vi snart ha middagsgäster , men idag blir vi "bara" 7 vuxna plus några barn så det ska nog gå bra....

Hoppas alla har en trevlig semester...Kram Anette R