Tiondras roliga idéer...
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Tiondras roliga idéer...

    Tindra är en mycket uppfinningsrik dam som idag minsann kom på att naveln är ett kikhål in till bebisen som ligger därinne! Hon kikade och pratade in i naveln i säkert tio minuter nu ikväll, sötungen... Bl.a frågade hon bebisen om den ville smaka på hennes godis...
    Var får de allt ifrån?!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Tiondras roliga idéer... Tindra är en mycket uppfinningsrik dam som idag minsann kom på att naveln är ett kikhål in till bebisen som ligger därinne! Hon kikade och pratade in i naveln i säkert tio minuter nu ikväll, sötungen... Bl.a frågade hon bebisen om den ville smaka på hennes godis...
    Var får de allt ifrån?!
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    *ler*
    Så mysigt! Har magen börjat växa än? Hur mår du?
    Vi pratar också mycket bebis och mage här hemma just nu. De har verkligen alla möjliga tankar kring det hela våra fina barn :-)
  4. 2
    *ler*
    Så mysigt! Har magen börjat växa än? Hur mår du?
    Vi pratar också mycket bebis och mage här hemma just nu. De har verkligen alla möjliga tankar kring det hela våra fina barn :-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Hihi ja dom är för roliga de små trollen. =)
  6. 3
    Hihi ja dom är för roliga de små trollen. =)
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Svullen...

    ser än så länge mest fet ut, men faktiskt har jag gått ner tre kilo och magen har liksom bytt form... Så lite gravid ser jag ut beroende på klädsel...

    Mår finfint! Hade det inte varit för att jag har liiiiiiite ont i brösten, så hade jag inte märkt av den här graviditeten alls tidvis.... Hur mår du nu? Inte så långt kvar nu ju!

    Våra treåringar har verkligen massor med tankar om det här med bebis i magen. Tindra säger ofta att hon också har bebis i magen...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Svullen... ser än så länge mest fet ut, men faktiskt har jag gått ner tre kilo och magen har liksom bytt form... Så lite gravid ser jag ut beroende på klädsel...

    Mår finfint! Hade det inte varit för att jag har liiiiiiite ont i brösten, så hade jag inte märkt av den här graviditeten alls tidvis.... Hur mår du nu? Inte så långt kvar nu ju!

    Våra treåringar har verkligen massor med tankar om det här med bebis i magen. Tindra säger ofta att hon också har bebis i magen...
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Ja...

    man kan undra vad som rör sig i huvet på dem ibland...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Ja... man kan undra vad som rör sig i huvet på dem ibland...

Liknande trådar

  1. Roliga ideer till bröllopstal?
    By ulricac in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-07, 08:19
  2. Roliga idéer till barnrum efterlyses!
    By Floff in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-13, 14:59
  3. Ngn. som har roliga idéer..
    By Johannah m. 3 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 19:19
  4. Ge mig ideér!
    By viven in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 07:26
  5. Idéer *L*
    By brun in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 19:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar