Kör äl stickor
_0804 Aprilbarn
  1. Lilla plupp
    #1

    Kör äl stickor

    Är på dag 16 idag och har inte testat för dagen än. Men ingen äl än så länge... Men däremot så är strecket för positivt suuuupersvagt ef 5 min. Har 30 dagars cykel. Hoppas det visar positivt idag. Håll tummarna för mig även om jag knappt kommer att kunna glädjas förrän jag har fått gjort mitt tidigar ul pga sent mf sist.
    kram
  2. 1
    Kör äl stickor Är på dag 16 idag och har inte testat för dagen än. Men ingen äl än så länge... Men däremot så är strecket för positivt suuuupersvagt ef 5 min. Har 30 dagars cykel. Hoppas det visar positivt idag. Håll tummarna för mig även om jag knappt kommer att kunna glädjas förrän jag har fått gjort mitt tidigar ul pga sent mf sist.
    kram
  3. aprilbäbis
    #2
    jag är idag på dag 16 jag mä (idag fast kl e över midnatt) Jag har väl oxå en 30 dagars cykel på ett ungefär. Får se om vi får pluss på våra äl stickor på samma dag =)

    Jag har oxå svaaaagt på stickan nu.
  4. 2
    jag är idag på dag 16 jag mä (idag fast kl e över midnatt) Jag har väl oxå en 30 dagars cykel på ett ungefär. Får se om vi får pluss på våra äl stickor på samma dag =)

    Jag har oxå svaaaagt på stickan nu.
  5. Lilla plupp
    #3
    Dag 17 och lika svagt positiv.....??? Det nedre strecket syns pyttelite.... undra hur starkt det ska synas men dom räknade dagarna är snart slut.... snyft hoppas på 2 streck på stickan i morgon.
  6. 3
    Dag 17 och lika svagt positiv.....??? Det nedre strecket syns pyttelite.... undra hur starkt det ska synas men dom räknade dagarna är snart slut.... snyft hoppas på 2 streck på stickan i morgon.

Liknande trådar

  1. Stickor ?
    By Yvonne67 in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 12:03
  2. ang. ÄL-stickor
    By syskonplaner in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 10:18
  3. ÄL-stickor/grav-stickor nån?
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 12:53
  4. Äl-stickor..
    By Hoppas på en 2:a in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 10:46
  5. ÄL- stickor
    By E m L in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 16:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar