Blöjfri! Snopet!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Blöjfri! Snopet!

    Så insnöad man kan vara ibland!!! Min väninna som jobbar som distrikssköterska blev förvånad när hon hörde att Hanna som varit utan blöjor dagtid länge nu, fortfarande har nattblöja. Jag blev också lite förvånad, har inte ens tänkt på det utan bara satt på blöjan varje kväll... Trodde nog att när blöjan var torr så var hon redo. Men jag hade inget att skylla på så jag la ett kisslakan i sängen o Hanna utan blöja. Vaknade efter några timmar av ett skriii och förstod att hon hade kissat på sig. Men inte, hon var bara jättekissnödig. Satte henne på pottan o vi la oss igen. Nu har vi klarat 3:e natten, inget vaknande och inte en enda droppe i sängen!! VARFÖR gjorde jag inte detta tiidgare???? Tänkte jag kanske kunde tipsa nån som har varit lika seg som jag :-) Inget går upp när hon vaknar o stolt marscerar in till mig och berättar att hon FAKTISKT inte har kissat i sängen i natt!
  2. 1
    Blöjfri! Snopet! Så insnöad man kan vara ibland!!! Min väninna som jobbar som distrikssköterska blev förvånad när hon hörde att Hanna som varit utan blöjor dagtid länge nu, fortfarande har nattblöja. Jag blev också lite förvånad, har inte ens tänkt på det utan bara satt på blöjan varje kväll... Trodde nog att när blöjan var torr så var hon redo. Men jag hade inget att skylla på så jag la ett kisslakan i sängen o Hanna utan blöja. Vaknade efter några timmar av ett skriii och förstod att hon hade kissat på sig. Men inte, hon var bara jättekissnödig. Satte henne på pottan o vi la oss igen. Nu har vi klarat 3:e natten, inget vaknande och inte en enda droppe i sängen!! VARFÖR gjorde jag inte detta tiidgare???? Tänkte jag kanske kunde tipsa nån som har varit lika seg som jag :-) Inget går upp när hon vaknar o stolt marscerar in till mig och berättar att hon FAKTISKT inte har kissat i sängen i natt!
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2