Eftersom ni är så gulliga
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Eftersom ni är så gulliga

    Här inne så kan väl ni hålla en tumme för mig att jag I N T E har diabetes? (någon här inne som kanske har det och kan dela med sig?)

    ska till att börja med ta 15 olika prover imorgon och fortsatt utredning på måndag **tungt, men världsligt**

    Jag har mått mysko en längre tid, men levt väldigt stressat, tränat mycket, jojobantat, sömnstörningar m.m så kom slaget för 2 veckor sedan samma dag som vi skulle till Spanien ( vi skulle åka kl10) så jag tyckte jag var superhurtig som skulle springa min runda kl 7. Detslutade med att jag tuppade av, svimmade, amulans kom, hamnade på akuten fick dropp och syrgas och diverse prover togs. läkaren sa hela tiden att jag INTE kunde åka till spanien, jag hade diabetes...bla bla. han var RIKTIGT SUR på mig, jag var hysterisk...ville hem, skulle packa det sista, säga hejdå till småttingarna, rita min saga till Hedvig..KAOS rent ut sagt...

    svammel svammel, men till Spanien kom jag till slut. hamnade i Barcelona ett dygn bara pga strejk annars var det en bra resa. God mat och mycket sangria

    Godnatt och kram, ser att ni träffats...avis jag blir. Kram j
    Mamma till: Victoria, Ludvig, Hedvig och August.
    Matte till Svea, Putte och Mors Lilla Olle
    och fru till Fredrik.

    Ska börja plugga! Till hösten ska jag läsa samhälls- beteendevetarprogrammet vid Örebro Universitet.
  2. 1
    Eftersom ni är så gulliga Här inne så kan väl ni hålla en tumme för mig att jag I N T E har diabetes? (någon här inne som kanske har det och kan dela med sig?)

    ska till att börja med ta 15 olika prover imorgon och fortsatt utredning på måndag **tungt, men världsligt**

    Jag har mått mysko en längre tid, men levt väldigt stressat, tränat mycket, jojobantat, sömnstörningar m.m så kom slaget för 2 veckor sedan samma dag som vi skulle till Spanien ( vi skulle åka kl10) så jag tyckte jag var superhurtig som skulle springa min runda kl 7. Detslutade med att jag tuppade av, svimmade, amulans kom, hamnade på akuten fick dropp och syrgas och diverse prover togs. läkaren sa hela tiden att jag INTE kunde åka till spanien, jag hade diabetes...bla bla. han var RIKTIGT SUR på mig, jag var hysterisk...ville hem, skulle packa det sista, säga hejdå till småttingarna, rita min saga till Hedvig..KAOS rent ut sagt...

    svammel svammel, men till Spanien kom jag till slut. hamnade i Barcelona ett dygn bara pga strejk annars var det en bra resa. God mat och mycket sangria

    Godnatt och kram, ser att ni träffats...avis jag blir. Kram j
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Håller tummarna allt jag kan för att du inte har diabetes. Även om man faktiskt kan leva riktigt bra med det så är det ju aldrig kul att vara sjuk.

    Men du måste ta det lugnt Jeanette. Fy vad obehagligt att du svimmade. Men nog blev ni väl försenade i alla fall på resan för du kunde väl inte åka bara några timmar efter du hade svimmat? Nog för att du är en superkvinna, men du måste ta hand om dig.
  4. 2
    Håller tummarna allt jag kan för att du inte har diabetes. Även om man faktiskt kan leva riktigt bra med det så är det ju aldrig kul att vara sjuk.

    Men du måste ta det lugnt Jeanette. Fy vad obehagligt att du svimmade. Men nog blev ni väl försenade i alla fall på resan för du kunde väl inte åka bara några timmar efter du hade svimmat? Nog för att du är en superkvinna, men du måste ta hand om dig.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Men gumman då! Det låter ju allvarligt! Du måste ta hand om dig. Jag loovar att hålla tummarna för dig!
  6. 3
    Men gumman då! Det låter ju allvarligt! Du måste ta hand om dig. Jag loovar att hålla tummarna för dig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Oj, oj, oj!! Det låter inte skoj... Hoppas verkligen inte att du är sjuk utan bara stressad.
    Kul att höra att er resa gick fint.
    Ta hand om dig!
  8. 4
    Oj, oj, oj!! Det låter inte skoj... Hoppas verkligen inte att du är sjuk utan bara stressad.
    Kul att höra att er resa gick fint.
    Ta hand om dig!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    men gumman...ta det lugnt och hoppas på att det inte är diabetes!!!
    Tycker att det låter mer som stressfaktor, har hört flera som har varit i samma situation som du!!!!

    Massor av kramar till dig och ska hålla tummarna!!
    Kram Johanna
  10. 5
    men gumman...ta det lugnt och hoppas på att det inte är diabetes!!!
    Tycker att det låter mer som stressfaktor, har hört flera som har varit i samma situation som du!!!!

    Massor av kramar till dig och ska hålla tummarna!!
    Kram Johanna
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Hej Vännen!

    Ajajaj, stackars dig! Vilken historia- TUR att ni kom iväg ändå! Låter obehagligt med svimningen- håller alla tummar för dig att allting fixar sig till det bästa!
    Grattis till August på lördag! På måndag är det Simons tur att bli tvååring! Tänk så nära varandra de föddes!

    Kram Kattis!
    Kattis med 4 grabbar!
  12. 6
    Hej Vännen! Ajajaj, stackars dig! Vilken historia- TUR att ni kom iväg ändå! Låter obehagligt med svimningen- håller alla tummar för dig att allting fixar sig till det bästa!
    Grattis till August på lördag! På måndag är det Simons tur att bli tvååring! Tänk så nära varandra de föddes!

    Kram Kattis!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Enligt läkaren nu har jag inte diabetes **skönt** men ska till läkare igen på måndag för fler prover och diskussion om mitt allmäntillstånd (mår inte bra)

    Att jag kollapsade var nog för: lite sömn, mycket motion, lite mat, stress, oro m.m

    Kram till er Idag är det August sista dag som 1åring....ska baka bullar och chokladbollar idag (bra för blodsockret)
  14. 7
    Enligt läkaren nu har jag inte diabetes **skönt** men ska till läkare igen på måndag för fler prover och diskussion om mitt allmäntillstånd (mår inte bra)

    Att jag kollapsade var nog för: lite sömn, mycket motion, lite mat, stress, oro m.m

    Kram till er Idag är det August sista dag som 1åring....ska baka bullar och chokladbollar idag (bra för blodsockret)

Liknande trådar

  1. Va ni är gulliga!
    By Jessica~4barnsmamma in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 21:44
  2. gulliga
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 21:45
  3. Gulliga Ni...
    By Pia med Nea in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 19:37
  4. Min gulliga gulliga bvc-tant..
    By K-line in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 07:45
  5. eftersom ni är så gulliga
    By -jenna- in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 21:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar