Vinterkläder
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Vinterkläder

    Dottern som börjar tvåan har fått välja vinterkläder och hon ville ha ett tvådelat ställ och det tycker jag också är mycket smidigare än overall. Men vad som förvånar mig är att hon vill ha regnbyxor med hängslen, tycker hon är för stor för det, kan man ha det i skolan utan att bli retad?
  2. 1
    Vinterkläder Dottern som börjar tvåan har fått välja vinterkläder och hon ville ha ett tvådelat ställ och det tycker jag också är mycket smidigare än overall. Men vad som förvånar mig är att hon vill ha regnbyxor med hängslen, tycker hon är för stor för det, kan man ha det i skolan utan att bli retad?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Mina söner

    Som hunnit bli (och passera) den åldern har inte velat ha det MEN jag har sett andra barn ha det i deras klasser och jag har inte hört eller sett nåt om att de retats för det....
    Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
    Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
    Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster
    Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
  4. 2
    Mina söner Som hunnit bli (och passera) den åldern har inte velat ha det MEN jag har sett andra barn ha det i deras klasser och jag har inte hört eller sett nåt om att de retats för det....
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Klart att man kan ha det, det var det många som hade i sonens klass i tvåan..
  6. 3
    Klart att man kan ha det, det var det många som hade i sonens klass i tvåan..
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Den frågan var ju uppe här för ett tag sen också. Själv blir jag mest förvånad över att det skulle vara konstigt att en 2:a-klassare skulle ha hängslebyxor. De är ju små fortfarande och förhoppningsvis är de faktiskt ute och leker på rasterna i skolan. Då är det ju mycket bättre med hängslebyxor som inte glappar mellan jacka och byxa.
  8. 4
    Den frågan var ju uppe här för ett tag sen också. Själv blir jag mest förvånad över att det skulle vara konstigt att en 2:a-klassare skulle ha hängslebyxor. De är ju små fortfarande och förhoppningsvis är de faktiskt ute och leker på rasterna i skolan. Då är det ju mycket bättre med hängslebyxor som inte glappar mellan jacka och byxa.

Liknande trådar

  1. Vinterkläder
    By Carolina157 in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 13:29
  2. vinterkläder
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 10:28
  3. vinterkläder
    By sussi57 in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 17:40
  4. Vinterkläder
    By anonymt namn in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 17:51
  5. Vinterkläder
    By Lisser in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 14:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar