Min sambo bara suckar..
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Min sambo bara suckar..

    när jag packar ner vågen i resväskan! Vi ska vara borta på lördag och det är min vägdag, alltså måste ju vågen med, inte sant?

    Tyvärr har jag inte tid att vare sig läsa eller kommentera just nu, vi håller på att packa för resan hem till mina föräldrar i Dalarna där vi ska ha dop på lördag. Hoppas att det går bra för er alla, för mig har veckan varit lite si och så, men jag tjuv-vägde mig imorse och det var inte så katastrofalt som jag fruktade! Rätt bra faktistk, är nöjd!

    Ha en trevlig helg om jag inte hinner kika in mer!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  2. 1
    Min sambo bara suckar.. när jag packar ner vågen i resväskan! Vi ska vara borta på lördag och det är min vägdag, alltså måste ju vågen med, inte sant?

    Tyvärr har jag inte tid att vare sig läsa eller kommentera just nu, vi håller på att packa för resan hem till mina föräldrar i Dalarna där vi ska ha dop på lördag. Hoppas att det går bra för er alla, för mig har veckan varit lite si och så, men jag tjuv-vägde mig imorse och det var inte så katastrofalt som jag fruktade! Rätt bra faktistk, är nöjd!

    Ha en trevlig helg om jag inte hinner kika in mer!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Oj oj oj... kan inte den stackars vågen också få semester? Du, det var nog det knasigaste jag hört *skrattar hjärtligt* Själv äger jag inte ens en våg.

    Vågen i resväskan. *skrattar fortfarande*
  4. 2
    Oj oj oj... kan inte den stackars vågen också få semester? Du, det var nog det knasigaste jag hört *skrattar hjärtligt* Själv äger jag inte ens en våg.

    Vågen i resväskan. *skrattar fortfarande*
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Packar du ned vågen? *skakar på huvet*
  6. 3
    Packar du ned vågen? *skakar på huvet*

Liknande trådar

  1. Jag bara suckar
    By Helt förvirrad in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-15, 14:42
  2. suckar bara!
    By lelilia in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-19, 16:42
  3. Är det bara jag och min sambo
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 23:23
  4. Jobb (Bara suckar offentligt)
    By JessickaK in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 22:35
  5. suckar bara
    By Anonym och olycklig in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 07:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar