wilbur mamma is alive
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    wilbur mamma is alive

    det kanske ni inte trodde men så är det! jag finns här ute på landet med hästar kossor lamm och dessas flugor. Vi stormtrivs. Lite väl mycket jord och sten nu innan vi får ordning på tomten men annars har vi vilda hallon blåbär och smultron på husknuten. Våra grannar säger vi hej till varje morgon när vi hämtar tidningen jag vovven och wilbur och dom svarar glatt men Bääääääääää leo tar attack possition och wille säger Bäää tillbaka. sen säer Wilbur Lick och knäpper med fingrarna som att han tar ett kort av dem och vi går åter hem. plockar dom få smultron som är kvar längs väggrenen och kommer hem och äter frukost. Alla är nöjda. I dag fick jag och wilbur frukost på sängen så i dag bröts rutinen lite... Nu skiner solen ute och jag surfar nätet i sängen wilbur kollar på favvo Elmo DVd. Nu e det nog att hoppa i tunna kläder och börja dagen för det bli fint! Hur har ni det en dag som denna? ja just det ja.. en liten update slänger jag in... är i vecka 23 magen e runt och go känns som att jag har en tjej där inne.. lever rövare och har gett mamma en massa hemsk foglossning ja eller vad det är. Ont i länd rygger har jag som för tre. var ju helt skonad mot detta med Wilbur. Har ett bälte som hjälper jätte bra. För stunden. Fy säger.... det känns långt kvar nu! min provsvar ang immuniseringen har kommit tillbaka och dom har sjunkit så vi går som på moln här! Nu finns det hopp ang en normal förlossning och fortsatt graviditet med kanske det BB vi skulle vilja föda på istället för Huddinge spec. Och att få vänta på det där magiska att vattnet går eller att värkarna håller i sig och att man känner att det nu e det dax. Ja det pirrar lite i kroppen när jag tänker på att det kanske blir så!! Oj det här blev långt!!.... nu ska vi iväg ut! ps.. wilbur börjar på dagis den 20 aug. Spännande. hej...
  2. 1
    wilbur mamma is alive det kanske ni inte trodde men så är det! jag finns här ute på landet med hästar kossor lamm och dessas flugor. Vi stormtrivs. Lite väl mycket jord och sten nu innan vi får ordning på tomten men annars har vi vilda hallon blåbär och smultron på husknuten. Våra grannar säger vi hej till varje morgon när vi hämtar tidningen jag vovven och wilbur och dom svarar glatt men Bääääääääää leo tar attack possition och wille säger Bäää tillbaka. sen säer Wilbur Lick och knäpper med fingrarna som att han tar ett kort av dem och vi går åter hem. plockar dom få smultron som är kvar längs väggrenen och kommer hem och äter frukost. Alla är nöjda. I dag fick jag och wilbur frukost på sängen så i dag bröts rutinen lite... Nu skiner solen ute och jag surfar nätet i sängen wilbur kollar på favvo Elmo DVd. Nu e det nog att hoppa i tunna kläder och börja dagen för det bli fint! Hur har ni det en dag som denna? ja just det ja.. en liten update slänger jag in... är i vecka 23 magen e runt och go känns som att jag har en tjej där inne.. lever rövare och har gett mamma en massa hemsk foglossning ja eller vad det är. Ont i länd rygger har jag som för tre. var ju helt skonad mot detta med Wilbur. Har ett bälte som hjälper jätte bra. För stunden. Fy säger.... det känns långt kvar nu! min provsvar ang immuniseringen har kommit tillbaka och dom har sjunkit så vi går som på moln här! Nu finns det hopp ang en normal förlossning och fortsatt graviditet med kanske det BB vi skulle vilja föda på istället för Huddinge spec. Och att få vänta på det där magiska att vattnet går eller att värkarna håller i sig och att man känner att det nu e det dax. Ja det pirrar lite i kroppen när jag tänker på att det kanske blir så!! Oj det här blev långt!!.... nu ska vi iväg ut! ps.. wilbur börjar på dagis den 20 aug. Spännande. hej...
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Skönt att höra att allt är bra med er!
  4. 2
    Skönt att höra att allt är bra med er!
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Hallå! Det var länge sedan. Låter härligt med nya huset även om jag förstår att det är mycket att stå i tills allt blir färdigt som ni vill ha det. Spännande med dagis, Noel börjar sitt nya den 29 aug. Kram!!
  6. 3
    Hallå! Det var länge sedan. Låter härligt med nya huset även om jag förstår att det är mycket att stå i tills allt blir färdigt som ni vill ha det. Spännande med dagis, Noel börjar sitt nya den 29 aug. Kram!!
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    hej.. ja det är verkligen super!! Var in och tittade på eran fina lägenhet... ser jätte mysigt ut!! när börjar Noel på dagis igen? Har du semester nu?
  8. 4
    hej.. ja det är verkligen super!! Var in och tittade på eran fina lägenhet... ser jätte mysigt ut!! när börjar Noel på dagis igen? Har du semester nu?
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    Noel börjar sitt nya dagis den 29 augusti. Jag o Rolle börjar jobba igen om en vecka så min mamma o pappa ska ta hand om Noel fram till dagisstart. Vi har haft semester ända sedan midsommar men ändå känns det inte tillräckligt eftersom det varit sådan brist på sooool o bad.
  10. 5
    Noel börjar sitt nya dagis den 29 augusti. Jag o Rolle börjar jobba igen om en vecka så min mamma o pappa ska ta hand om Noel fram till dagisstart. Vi har haft semester ända sedan midsommar men ändå känns det inte tillräckligt eftersom det varit sådan brist på sooool o bad.

Liknande trådar

  1. Wilbur?
    By ~Susanna~ in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 18:29
  2. Jennie m Wilbur
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 17:33
  3. nu har wilbur
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 09:43
  4. wilbur har fatt en
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 12:57
  5. Jennie m Wilbur
    By Karina å Hwila in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar