Stressig sommar
_02 Sommarbarn
  1. Marina med Pontus
    #1

    Stressig sommar

    Kan inte sätta fingret på varför jag inte kunnat koppla av riktigt denna sommar. Tycker inte att vi flängt så överdrivet mycket heller. Kan kanske bero på alla besök vi fått....Av någon konstig anledning så är det hemma hos oss vi ALLTID skall vara när vi träffar våra vänner. Många vänner träffar vi inte så ofta så då försöker vi att träffas på sommaren. Och då blir det rätt mycket "träffandes" under semestern.

    Kändes ett tag som om vi inte gjorde annat än lagade mat och röjde här hemma. Så nu har vi faktiskt (otroligt nog) bokat av både besöket imorgon och på lördag, vilket innebär två dagar "besöksfritt". Yipee!!

    Usch det låter väl som om jag inte vill ha besök, vilket jag visst vill, men det kan bli för mycket av det goda..

    Annars har vi hunnit att vara till Kiruna en sväng och till Grebbestad i sommar. Vad har ni gjort?
  2. 1
    Stressig sommar Kan inte sätta fingret på varför jag inte kunnat koppla av riktigt denna sommar. Tycker inte att vi flängt så överdrivet mycket heller. Kan kanske bero på alla besök vi fått....Av någon konstig anledning så är det hemma hos oss vi ALLTID skall vara när vi träffar våra vänner. Många vänner träffar vi inte så ofta så då försöker vi att träffas på sommaren. Och då blir det rätt mycket "träffandes" under semestern.

    Kändes ett tag som om vi inte gjorde annat än lagade mat och röjde här hemma. Så nu har vi faktiskt (otroligt nog) bokat av både besöket imorgon och på lördag, vilket innebär två dagar "besöksfritt". Yipee!!

    Usch det låter väl som om jag inte vill ha besök, vilket jag visst vill, men det kan bli för mycket av det goda..

    Annars har vi hunnit att vara till Kiruna en sväng och till Grebbestad i sommar. Vad har ni gjort?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Halloj!
    Jag började min semster i Måndags så vi har varit en tur till Köpenhamn. Nu är vi hemma ett par dagar för att ladda för vår resa till Åbo, sen blir det 2½ då vi ev är lite hemma, varvat med landet osv, bara ta det lugnt. Jag är ensam med barnen de 2sista veckorna, för maken och jag har delat upp sem.
  4. 2
    Halloj!
    Jag började min semster i Måndags så vi har varit en tur till Köpenhamn. Nu är vi hemma ett par dagar för att ladda för vår resa till Åbo, sen blir det 2½ då vi ev är lite hemma, varvat med landet osv, bara ta det lugnt. Jag är ensam med barnen de 2sista veckorna, för maken och jag har delat upp sem.
  5. Kristina S
    #3
    Vi kom tillbaka sent i lördags från tre veckors semester, två veckor på Gotland och en vecka på en gård i Småland där vi varit varenda sommar sedan Agnes föddes. Det har varit bra, även om vädret inte varit på topp, och vi till slut faktiskt blev lite trötta på Gotland. Det har karaktären av turistfälla på många ställen, tyckte vi.

    På Gotland sprang vi förresten in i Lotta! Hej på dig, om du läser det här! Jag blev så överrumplad att jag inte ens kom på att jag skulle gå ut och titta på Vilgot och Folke.

    Och Marina, jag hoppas att du har hunnit unna dig fler besöksfria dagar!

    Jag har tänkt väldigt lite på det där med jobb i sommar, men nu måste jag väl snart börja. Min mamma mår bättre, men har trillat igen.
  6. 3
    Vi kom tillbaka sent i lördags från tre veckors semester, två veckor på Gotland och en vecka på en gård i Småland där vi varit varenda sommar sedan Agnes föddes. Det har varit bra, även om vädret inte varit på topp, och vi till slut faktiskt blev lite trötta på Gotland. Det har karaktären av turistfälla på många ställen, tyckte vi.

    På Gotland sprang vi förresten in i Lotta! Hej på dig, om du läser det här! Jag blev så överrumplad att jag inte ens kom på att jag skulle gå ut och titta på Vilgot och Folke.

    Och Marina, jag hoppas att du har hunnit unna dig fler besöksfria dagar!

    Jag har tänkt väldigt lite på det där med jobb i sommar, men nu måste jag väl snart börja. Min mamma mår bättre, men har trillat igen.

Liknande trådar

  1. Stressig månad
    By 83lihol in forum _1209 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-09, 12:19
  2. Stressig dag
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 08:14
  3. Stressig jul....
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 18:52
  4. Stressig dag!
    By -maz- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 23:01
  5. Stressig morgon...
    By Alven in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 11:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar