Uppsalaträffen
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Uppsalaträffen

    var var när när, kanske kan hänga på...

    Ingela med Elias & Alvin
  2. 1
    Uppsalaträffen var var när när, kanske kan hänga på...

    Ingela med Elias & Alvin
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Det har varit lite avhopp så vi väntar in svar från värdinnan om vi ska köra på tisdag eller inte. Återkommer!

    Kul arr se dig förresten Läget då?
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  4. 2
    Det har varit lite avhopp så vi väntar in svar från värdinnan om vi ska köra på tisdag eller inte. Återkommer!

    Kul arr se dig förresten Läget då?
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Hej!
    Vi kör på tisdag som planerat eftersom Gabrielle helst ville det. Min adress får du via meddelande men tid har jag ingen aning om faktiskt När kommer ni?
    Kram!
    ~*~ Emma 010129 ~*~ Linnéa 040219
    ~*~ Ida 060605 ~*~Erik 091223
  6. 3
    Hej!
    Vi kör på tisdag som planerat eftersom Gabrielle helst ville det. Min adress får du via meddelande men tid har jag ingen aning om faktiskt När kommer ni?
    Kram!
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Vi har ändrat oss..Det blir träff hos Fia på onsdag istället. Jag antar att det tar mig 1h att köra. Är ny bakom ratten och hittar som en kratta. Ni som har barn som äter lunch är nog mer beroende av tiden än jag.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  8. 4
    Vi har ändrat oss..Det blir träff hos Fia på onsdag istället. Jag antar att det tar mig 1h att köra. Är ny bakom ratten och hittar som en kratta. Ni som har barn som äter lunch är nog mer beroende av tiden än jag.
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Läget är bra, grattis till den lille, kul att se dig med jag är inte här så ofta nu för tiden. Vi får se om jag kan komma, det beror på vilken tid det blir, hörs...
  10. 5
    Läget är bra, grattis till den lille, kul att se dig med jag är inte här så ofta nu för tiden. Vi får se om jag kan komma, det beror på vilken tid det blir, hörs...
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    INSTÄLLT pga sjukdom! Vi skjuter på det till nästa vecka.
  12. 6
    INSTÄLLT pga sjukdom! Vi skjuter på det till nästa vecka.
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    HEJ! Nu är han ute, min son. Kom i fredags kväll. Underbart. 4240 gr 55 cm. Gulleplutt.
    Jag har inte mått så jättebra för jag har åkt på livmoderinflammation så jag hade inte kunnat komma denna vecka. Men tack för att ni bjöd in mej förut. Om ni kör träff nästa vecka får jag se om jag kan/törs visa mej
    Hälsningar Lotta.
  14. 7
    HEJ! Nu är han ute, min son. Kom i fredags kväll. Underbart. 4240 gr 55 cm. Gulleplutt.
    Jag har inte mått så jättebra för jag har åkt på livmoderinflammation så jag hade inte kunnat komma denna vecka. Men tack för att ni bjöd in mej förut. Om ni kör träff nästa vecka får jag se om jag kan/törs visa mej
    Hälsningar Lotta.
  15. Medlem sedan
    Sep 2006
    #8
    ÅHH!! Grattis till din Jansson:=) Rackarns övertidare va?

    Stor liten kille också. Hoppas att förlossning trots livmoderkomplikationer blev en positiv upplevelse . Snusa bebis och krya på dig nu och fortsätt höra av dig.

    Stor kram!
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  16. 8
    ÅHH!! Grattis till din Jansson:=) Rackarns övertidare va?

    Stor liten kille också. Hoppas att förlossning trots livmoderkomplikationer blev en positiv upplevelse . Snusa bebis och krya på dig nu och fortsätt höra av dig.

    Stor kram!
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    Åh vad gosigt! Jättegrattis! Längtar till träffen så jag får gosa lite bebis för jag längtar ihjäl mig efter det Är bara lite avundsjuk men har insett att här blir det inga fler för det finns vare sig tid, ork eller ngt annat för det.
    Hoppas du kryar på dig bra!
    ~*~ Emma 010129 ~*~ Linnéa 040219
    ~*~ Ida 060605 ~*~Erik 091223
  18. 9
    Åh vad gosigt! Jättegrattis! Längtar till träffen så jag får gosa lite bebis för jag längtar ihjäl mig efter det Är bara lite avundsjuk men har insett att här blir det inga fler för det finns vare sig tid, ork eller ngt annat för det.
    Hoppas du kryar på dig bra!
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10
    Tackar tackar. Känns jättebra och nu mår jag bättre oxå.
    Kram.
  20. 10
    Tackar tackar. Känns jättebra och nu mår jag bättre oxå.
    Kram.
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11
    Tack! Jo här gosas det
    Man skulle kunna ha hur många som helst egentligen om man bara orkade
    Har kryat på mej men han har fått torsk av min medicin troligen. Men vi får väl bukt med det också.
    Kram.
  22. 11
    Tack! Jo här gosas det
    Man skulle kunna ha hur många som helst egentligen om man bara orkade
    Har kryat på mej men han har fått torsk av min medicin troligen. Men vi får väl bukt med det också.
    Kram.

Liknande trådar

  1. Uppsalaträffen!
    By ~Frida~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 13:53
  2. Uppsalaträffen
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 11:07
  3. Uppsalaträffen
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 21:16
  4. Uppsalaträffen då
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 23:01
  5. Uppsalaträffen....
    By systerA med David in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 19:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar