Jaaahapp. Snopet no 2
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Jaaahapp. Snopet no 2

    Var på UL v 18, skitkul! Den lill* är pigg, har en jättesöt profil och mindre space nu än tidigare. Fingrar, ben armar o så. Fint hjärta o hjärna. Fine! MEN, fast det är bra också, som vanligt blev jag framflyttad. Alla tecken visar på att h*n är yngre än v 18, o BF blir framflyttat igen. Som vid varje ul hittills. Snart vågar jag inte gå på ul längre, då är jag väl inte ens befruktad ;-) Ny BF 6/1, jätteskönt datummässigt att hamna i nya året, o kul om det blir just den 6:e då både min man o dotter är födda den 6:e... Meeeen ändå träligt, jag som trodde jag närmade mig halvlek! Vill ju seee den lill*! Inte kunde man se kön heller, eftersom h*n bara är 16+2 och inte 17+1 som vi trodde.
  2. 1
    Jaaahapp. Snopet no 2 Var på UL v 18, skitkul! Den lill* är pigg, har en jättesöt profil och mindre space nu än tidigare. Fingrar, ben armar o så. Fint hjärta o hjärna. Fine! MEN, fast det är bra också, som vanligt blev jag framflyttad. Alla tecken visar på att h*n är yngre än v 18, o BF blir framflyttat igen. Som vid varje ul hittills. Snart vågar jag inte gå på ul längre, då är jag väl inte ens befruktad ;-) Ny BF 6/1, jätteskönt datummässigt att hamna i nya året, o kul om det blir just den 6:e då både min man o dotter är födda den 6:e... Meeeen ändå träligt, jag som trodde jag närmade mig halvlek! Vill ju seee den lill*! Inte kunde man se kön heller, eftersom h*n bara är 16+2 och inte 17+1 som vi trodde.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Grattis till ett lyckat ultraljud vad spelar en vecka hit eller dit för roll? hehe, jag VET, man är helt jäkla manisk på detta när man är gravid...sedan när h*n väl är född så kvittar det om man skulle väntat eller fått lite tidigare.

    Tänk att du är GRAVID Jenny bara det är ju mäktigare än vilken vecka som helst...snart är det halvtid.

    KRAAAAAAAAAAM Jeanette
  4. 2
    Grattis till ett lyckat ultraljud vad spelar en vecka hit eller dit för roll? hehe, jag VET, man är helt jäkla manisk på detta när man är gravid...sedan när h*n väl är född så kvittar det om man skulle väntat eller fått lite tidigare.

    Tänk att du är GRAVID Jenny bara det är ju mäktigare än vilken vecka som helst...snart är det halvtid.

    KRAAAAAAAAAAM Jeanette
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    grattis och va kul och spännande!! Ska ni ta reda på könet????? Visst vore det kul att få i början av nästa år!!
    Tänk att du ska ha en till, äntligen och va kul!!!!!:-)

    Kramizzzz!!
  6. 3
    grattis och va kul och spännande!! Ska ni ta reda på könet????? Visst vore det kul att få i början av nästa år!!
    Tänk att du ska ha en till, äntligen och va kul!!!!!:-)

    Kramizzzz!!
  7. Malla
    #4

    Det var väl

    bra att chansen att få ett januaribarn ökade? Jag har haft datum invid varandra alla gånger utom med femte barnet. Då var mensdatumet 4 maj och ultraljudsdatumet 17 maj. Hon kom 10 maj, så båda datumen var lika rätt eller fel....Två av mina barn har kommit den dagen ultraljudet sagt och två på det datum mensen visade. Att du redan gått i stort sett halva tiden Mår du bra?
  8. 4
    Det var väl bra att chansen att få ett januaribarn ökade? Jag har haft datum invid varandra alla gånger utom med femte barnet. Då var mensdatumet 4 maj och ultraljudsdatumet 17 maj. Hon kom 10 maj, så båda datumen var lika rätt eller fel....Två av mina barn har kommit den dagen ultraljudet sagt och två på det datum mensen visade. Att du redan gått i stort sett halva tiden Mår du bra?
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Du är så klok, klart att det är så!!! Jag är SKITGLAD!!!!
  10. 5
    Du är så klok, klart att det är så!!! Jag är SKITGLAD!!!!
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Tack!! Ja, har jag bara möjlighet så vill jag absolut veta könet, det var undrabart att veta med Hanna och jag kan inte komma på ett enda bra pojknamn så det skulle ju underlätta om man visste :-) Men denna gång var dte tyvärr för sent. Men babyn höll ihop sina lårben när vi tittade underifrån, och det brukar väl tyda på flicka? ;-)
  12. 6
    Tack!! Ja, har jag bara möjlighet så vill jag absolut veta könet, det var undrabart att veta med Hanna och jag kan inte komma på ett enda bra pojknamn så det skulle ju underlätta om man visste :-) Men denna gång var dte tyvärr för sent. Men babyn höll ihop sina lårben när vi tittade underifrån, och det brukar väl tyda på flicka? ;-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Ja, visst är det! Och barnmorskan sa att det är stor chans att jag går över den här gången också eftersom jag gjorde det sist... Ja, är det inte otroligt?! Så snabbt tiden går, även om det ibland (i just detta fallet:-) känns som om den går lååångsamt. Jag mår kanon o har gort det hela tiden i princip, om man bortser från en släng av järnbristanemi i början.
  14. 7
    Ja, visst är det! Och barnmorskan sa att det är stor chans att jag går över den här gången också eftersom jag gjorde det sist... Ja, är det inte otroligt?! Så snabbt tiden går, även om det ibland (i just detta fallet:-) känns som om den går lååångsamt. Jag mår kanon o har gort det hela tiden i princip, om man bortser från en släng av järnbristanemi i början.
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8
    Vad skönt att allt såg bra ut i alla fall. Men jag kan förstå att det är lite jobbigt att bli tillbaka flyttad. Själv vill jag egentligen gå lite över tiden så att jag får en mars bebis. Det känns som att februari ska vara Alvas månad.
  16. 8
    Vad skönt att allt såg bra ut i alla fall. Men jag kan förstå att det är lite jobbigt att bli tillbaka flyttad. Själv vill jag egentligen gå lite över tiden så att jag får en mars bebis. Det känns som att februari ska vara Alvas månad.

Liknande trådar

  1. Snopet...
    By Kaalan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-02-03, 00:01
  2. Snopet
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 07:22
  3. snopet
    By bmw801 in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:49
  4. Vad snopet det är
    By -Chrillan- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 18:52
  5. Snopet!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar