Hej november mammor!
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Hej november mammor!

    Jag har precis blivit medlem och vet knappt vart jag ska borja. Det finns ju hur mycket som helst att lasa och lara sig! Men tycket att mitt forsta inlagg bodre vara har. Jag har en underbar liten kille som just nu sussar sott i sin sang. Jag bor utomlands dar av har jag inte alla bokstaver men det ska nog ga anda hoppas jag. Det blir en liten sport att lasa mina inlagg. Ska forsoka ta reda pa hur allting funkar pa den har sidan nu..
    Pa aterseende!
  2. 1
    Hej november mammor! Jag har precis blivit medlem och vet knappt vart jag ska borja. Det finns ju hur mycket som helst att lasa och lara sig! Men tycket att mitt forsta inlagg bodre vara har. Jag har en underbar liten kille som just nu sussar sott i sin sang. Jag bor utomlands dar av har jag inte alla bokstaver men det ska nog ga anda hoppas jag. Det blir en liten sport att lasa mina inlagg. Ska forsoka ta reda pa hur allting funkar pa den har sidan nu..
    Pa aterseende!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Välkommen hit!
    Just nu är det lite sommarlugnt här men förhoppningsvis tar det sig framåt hösten!
    Var bor du? Ätr du f-ledig eller har du fått börja arbeta?
  4. 2
    Välkommen hit!
    Just nu är det lite sommarlugnt här men förhoppningsvis tar det sig framåt hösten!
    Var bor du? Ätr du f-ledig eller har du fått börja arbeta?
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Hej och välkommen. När föddes din kille och vad heter han? Jag har en liten David som föddes 14/11.
  6. 3
    Hej och välkommen. När föddes din kille och vad heter han? Jag har en liten David som föddes 14/11.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Ingen novembermamma... men skulle ha varit om de inte tittat ut två månader för tidigt.

    Så vi började med 7 lååånga och känslomässigt fyllda veckor på neo efter en mycket oväntad start.

    Men du ska vara varmt välkommen hit!! Hoppas du ska trivas både i detta snack och på aff.
  8. 4
    Ingen novembermamma... men skulle ha varit om de inte tittat ut två månader för tidigt.

    Så vi började med 7 lååånga och känslomässigt fyllda veckor på neo efter en mycket oväntad start.

    Men du ska vara varmt välkommen hit!! Hoppas du ska trivas både i detta snack och på aff.
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Hej och välkommen hit!! Jag har en liten kille som heter Edvin, föddes den 17/11. Hoppas du kommer trivas här och få svar på dina funderingar!!
  10. 5
    Hej och välkommen hit!! Jag har en liten kille som heter Edvin, föddes den 17/11. Hoppas du kommer trivas här och få svar på dina funderingar!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6
    välkommen!!
    jag har en liten Maya som föddes 19/11.. när föddes din grabb?
    åhh utomlands så härligt de låter, vart bor ni?
    kram camilla
  12. 6
    välkommen!!
    jag har en liten Maya som föddes 19/11.. när föddes din grabb?
    åhh utomlands så härligt de låter, vart bor ni?
    kram camilla
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    Välkommen. Här kommer du att trivas, det gör jag. Jag har en liten dotter Fanny som är född 20/11.
  14. 7
    Välkommen. Här kommer du att trivas, det gör jag. Jag har en liten dotter Fanny som är född 20/11.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Välkommen till oss!!
  16. 8
    Välkommen till oss!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Hej och välkommen. Vi har haft lite semester och varken läst eller skrivit så mycket på ett tag, men det kanske blir lite mer nu när vi är tillbaka hemma. Min sambo är föräldraledig nu med våra tvillingflickor Agnes och Elina och jag har semester. Börjar jobba i september men sen delar vi på hösten så jag jobbar 3 dagar i veckan och min sambo 2.
  18. 9
    Hej och välkommen. Vi har haft lite semester och varken läst eller skrivit så mycket på ett tag, men det kanske blir lite mer nu när vi är tillbaka hemma. Min sambo är föräldraledig nu med våra tvillingflickor Agnes och Elina och jag har semester. Börjar jobba i september men sen delar vi på hösten så jag jobbar 3 dagar i veckan och min sambo 2.
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    Välkommen hit!! Hoppas du ska trivas!!

    Jag kallar mig Ronja här inne, är 27 år och bor i östergötland med min sambo och våra två barn. En son på 3 år och en dotter på 9 månader.
    Ja det var lite kort om mig...
  20. 10
    Välkommen hit!! Hoppas du ska trivas!!

    Jag kallar mig Ronja här inne, är 27 år och bor i östergötland med min sambo och våra två barn. En son på 3 år och en dotter på 9 månader.
    Ja det var lite kort om mig...
  21. Medlem sedan
    Mar 2007
    #11
    Hej hej!
    Jag heter Marie, är 29 år o har min dotter Leia. Bor i Kvänum med min sambo o två bonusbarn på 10 resp 6 år som han har delad vårdnad om.
    Jag har inte varit så aktiv här i sommar o kanske inte kommer att vara närmsta två veckorna heller - men sen ska jag synas här lite mer igen! =)
    Välkommen till oss i alla fall - du kommer nog säkert att trivas!
  22. 11
    Hej hej!
    Jag heter Marie, är 29 år o har min dotter Leia. Bor i Kvänum med min sambo o två bonusbarn på 10 resp 6 år som han har delad vårdnad om.
    Jag har inte varit så aktiv här i sommar o kanske inte kommer att vara närmsta två veckorna heller - men sen ska jag synas här lite mer igen! =)
    Välkommen till oss i alla fall - du kommer nog säkert att trivas!
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Hej! Later bara bra med lite lugnare tempo for min del sa jag hinner komma in i det har! Jag bor pa kreta och ar inte direkt f-ledig utan jag bara inte jobbar i ar.
    Fler barns mamma bra att veta da kan du alla "knepen".
  24. 12
    Hej! Later bara bra med lite lugnare tempo for min del sa jag hinner komma in i det har! Jag bor pa kreta och ar inte direkt f-ledig utan jag bara inte jobbar i ar.
    Fler barns mamma bra att veta da kan du alla "knepen".
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Hej min lille man heter Akis. Han ar fem dagar yngre an din son sa han ar fodd den 19e.
  26. 13
    Hej min lille man heter Akis. Han ar fem dagar yngre an din son sa han ar fodd den 19e.
  27. Medlem sedan
    Jul 2007
    #14
    Oj tvillingar! jag bara ryser bara jag tanker att jag skulle haft tva!! Men det ar ju dubbel gladje ocksa!! Ser upp till er tvilling mammor..
  28. 14
    Oj tvillingar! jag bara ryser bara jag tanker att jag skulle haft tva!! Men det ar ju dubbel gladje ocksa!! Ser upp till er tvilling mammor..
  29. Medlem sedan
    Jul 2007
    #15
    Kanns jatte kul att jag hittat hit, alla verkar sa trevliga. Min son foddes den 19e. (Skulle ocksa garna viljat haft ditt jobb om jag bott i sverige)... De ar sa underbara i den aldern. Du kanske har lite tips pa hur man far honom att ata han ar inte speciellt intesserad av mat vill bara bli ammad.. frukt och grot KAN ga ner. Det ar sa frusterande tre manader av forsok och bara minframsteg..
  30. 15
    Kanns jatte kul att jag hittat hit, alla verkar sa trevliga. Min son foddes den 19e. (Skulle ocksa garna viljat haft ditt jobb om jag bott i sverige)... De ar sa underbara i den aldern. Du kanske har lite tips pa hur man far honom att ata han ar inte speciellt intesserad av mat vill bara bli ammad.. frukt och grot KAN ga ner. Det ar sa frusterande tre manader av forsok och bara minframsteg..
  31. Medlem sedan
    Jul 2007
    #16
    Hej! Min lille prins ar fodd pa samma dag! Kvart i tolv pa natten kom han antligen ut! Vi bor nere pa Kreta.
  32. 16
    Hej! Min lille prins ar fodd pa samma dag! Kvart i tolv pa natten kom han antligen ut! Vi bor nere pa Kreta.
  33. Medlem sedan
    Jul 2007
    #17
    Tack, kul att antligen hittat er!
  34. 17
    Tack, kul att antligen hittat er!
  35. Medlem sedan
    Jul 2007
    #18
    Ah en till tvilling mamma! More power to you!
  36. 18
    Ah en till tvilling mamma! More power to you!
  37. Medlem sedan
    Jul 2007
    #19
    Hej ! Jag bli 25 i ar och har bara min lille kille (plus min man) he he han ar som ett litet barn han me ibland.
  38. 19
    Hej ! Jag bli 25 i ar och har bara min lille kille (plus min man) he he han ar som ett litet barn han me ibland.
  39. Medlem sedan
    Nov 2002
    #20

    Välkommen hit

    Min Matilda bestämde sig för att bli en oktoberbebis (31/10) istället för november som planerat, men eftersom jag hängt här hela graviditeten stannar jag kvar. Matilda har en storebror, Hampus, född 03. Hoppas du också kommer trivas här.
  40. 20
    Välkommen hit Min Matilda bestämde sig för att bli en oktoberbebis (31/10) istället för november som planerat, men eftersom jag hängt här hela graviditeten stannar jag kvar. Matilda har en storebror, Hampus, född 03. Hoppas du också kommer trivas här.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. November Mammor i göteborg se hit!! :)
    By marzy in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 13:42
  2. Oktober/November mammor?
    By cornelia19 in forum Gravidsnack
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 08:21
  3. Godmorgon mammor och blivande mammor
    By Lina_72 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 18:31
  4. Hej alla november mammor
    By Pia T in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 22:05
  5. Stockholms-mammor/blivande mammor
    By stolta mamman in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 12:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar