Kolmården? Rabatt?!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Kolmården? Rabatt?!

    Funderar på att åka till komården med ungarna, men 1600 kr för 2 dagar i bara inträde gör att en fattig morsa drar öronen åt sig, såklart..
    Så jag tänkte fråga er, ifall ni vet om det kommit några rabattkuponger i nåt ICA/COOP/osv?
    Det kommer så mkt sånt hela tiden o jag har inte riktig koll på all reklam, så jag tänkte "fuska" lite o fråga i stället här, ifall någon VET.
    anne.h med fyra absolut perfekta barn.

    Nätverk Dalarna för alla oss i Dalarna med stora som små barn med det lilla extra
  2. 1
    Kolmården? Rabatt?! Funderar på att åka till komården med ungarna, men 1600 kr för 2 dagar i bara inträde gör att en fattig morsa drar öronen åt sig, såklart..
    Så jag tänkte fråga er, ifall ni vet om det kommit några rabattkuponger i nåt ICA/COOP/osv?
    Det kommer så mkt sånt hela tiden o jag har inte riktig koll på all reklam, så jag tänkte "fuska" lite o fråga i stället här, ifall någon VET.
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Jag vet att ICA har haft nån form av rabatt. Det borde stå mer om det på derar hemsida.
  4. 2
    Jag vet att ICA har haft nån form av rabatt. Det borde stå mer om det på derar hemsida.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Tack för svar.
    Hittade, det va safariparken som man får på köpet, men det är först från 13/8, synd..
  6. 3
    Tack för svar.
    Hittade, det va safariparken som man får på köpet, men det är först från 13/8, synd..
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Vi har bokat paket, inträde i 2 dagar för 2 vuxna + 2 barn, boende på Centric Hotell i själva Norrköping gick på 1800 kronor. Billigare än ICAs paket, visserligen bor du en bit ifrån men har du bil spelar det ju mindre roll. Vi ska åka nästa helg. Kolla http://www.centrichotel.se/paket/kolmarden.htm
  8. 4
    Vi har bokat paket, inträde i 2 dagar för 2 vuxna + 2 barn, boende på Centric Hotell i själva Norrköping gick på 1800 kronor. Billigare än ICAs paket, visserligen bor du en bit ifrån men har du bil spelar det ju mindre roll. Vi ska åka nästa helg. Kolla http://www.centrichotel.se/paket/kolmarden.htm
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Ikea Family kortet ger dig rabatt nu!
  10. 5
    Ikea Family kortet ger dig rabatt nu!
  11. Medlem sedan
    Dec 1997
    #6
    kolla ikea dom har hafft nå tror jag
  12. 6
    kolla ikea dom har hafft nå tror jag
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    aha!! ska kolla, tack alla!!
  14. 7
    aha!! ska kolla, tack alla!!
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8
    Hittar inte...
    Vet du var det står något om detta? Jag hittar till medlemsförmånerna, men inget som inte har med IKEA att göra sedan..
  16. 8
    Hittar inte...
    Vet du var det står något om detta? Jag hittar till medlemsförmånerna, men inget som inte har med IKEA att göra sedan..

Liknande trådar

  1. Rabatt vildmarkshotellet, Kolmården?
    By raqven in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 12:31
  2. Nån som vet nån rabatt på Kolmården ??
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 20:22
  3. Rabatt Kolmården & A-L Värld??
    By FiaLisa76 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 09:11
  4. Rabatt på Kolmården??
    By FiaLisa76 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 17:27
  5. Rabatt Kolmården
    By Sandra m. familj in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar