Men Jeanette gumman..
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Men Jeanette gumman..

    vad är det jag läser. Att du kollapsat. Vad orolig jag blir. Du måste försöka ta det lugnt. Skönt att det inte var diabetes iallafall. Håller tummarna för att allt är bra och att du "bara" är överansträngd. Kramis!
  2. 1
    Men Jeanette gumman.. vad är det jag läser. Att du kollapsat. Vad orolig jag blir. Du måste försöka ta det lugnt. Skönt att det inte var diabetes iallafall. Håller tummarna för att allt är bra och att du "bara" är överansträngd. Kramis!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vännen, vad du är snäll vad rörd jag blir.

    Var nog överansträngd och allmänt slut. Ska till läkare 11.30 imorgon _ bara jag får bukt på mina sömnsvårigheter så kanske jag blir bättre...tack för dina ord. Kraaam jeanette
  4. 2
    Vännen, vad du är snäll vad rörd jag blir.

    Var nog överansträngd och allmänt slut. Ska till läkare 11.30 imorgon _ bara jag får bukt på mina sömnsvårigheter så kanske jag blir bättre...tack för dina ord. Kraaam jeanette
  5. Malla
    #3

    Vad skönt

    ändå att de kollar dig ordentligt Min man har diabetes men om det är det brukar det inte vara någon tvekan. När de mätte hans blodsocker stod det high på mätaren för det var högre än vad den kunde visa...Hans symptom var törst, mycket kissande, dålig aptit, trötthet och yrsel. Han fick symptom på måndagen och var hos läkaren fredagen samma vecka. Hans pappa har också typ 1-diabetes så vi kände igen symptomen. Min man blev sedan inlagd över helgen och efter det gick han på dagvård i 3½ dagar och lärde sig mäta blodsocker, ge sig själv insulin med mera. Det skulle varit fem dagar men eftersom det var jul blev det en lite kortare introduktion. Det är 14 år sedan nu till jul. Det jobbiga är inte sprutorna utan regelbundenheten och planeringen som krävs.
    Jag hoppas att du får en vettig förklaring på vad som hände dig. Själv håller vi på för fullt och utreder varför fjortonåringen inte går upp i vikt, har ont i magen samt puberteten inte satt igång. På torsdag ska vi träffa en endokrinolog. Lycka till hos doktorn!
  6. 3
    Vad skönt ändå att de kollar dig ordentligt Min man har diabetes men om det är det brukar det inte vara någon tvekan. När de mätte hans blodsocker stod det high på mätaren för det var högre än vad den kunde visa...Hans symptom var törst, mycket kissande, dålig aptit, trötthet och yrsel. Han fick symptom på måndagen och var hos läkaren fredagen samma vecka. Hans pappa har också typ 1-diabetes så vi kände igen symptomen. Min man blev sedan inlagd över helgen och efter det gick han på dagvård i 3½ dagar och lärde sig mäta blodsocker, ge sig själv insulin med mera. Det skulle varit fem dagar men eftersom det var jul blev det en lite kortare introduktion. Det är 14 år sedan nu till jul. Det jobbiga är inte sprutorna utan regelbundenheten och planeringen som krävs.
    Jag hoppas att du får en vettig förklaring på vad som hände dig. Själv håller vi på för fullt och utreder varför fjortonåringen inte går upp i vikt, har ont i magen samt puberteten inte satt igång. På torsdag ska vi träffa en endokrinolog. Lycka till hos doktorn!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Tack Malla och LYCKA till med 14åringen...låter lite otäckt. Hoppas ni får en bra läkare på torsdag!

    Kram j, är på väg nu till läkaren snart...
  8. 4
    Tack Malla och LYCKA till med 14åringen...låter lite otäckt. Hoppas ni får en bra läkare på torsdag!

    Kram j, är på väg nu till läkaren snart...

Liknande trådar

  1. Åh Gumman
    By bambuu in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 22:08
  2. hej gumman!
    By Julia+Sanna+snitt3/9 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 08:46
  3. Den här gumman är cool!
    By Veris mamma in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 16:00
  4. Caya gumman!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 19:58
  5. Bridz gumman.....
    By hermelinen in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 17:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar