Grädde?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Grädde?

    Var på BVC idag, Tuvalie hade gått upp ett halvkilo på en vecka! Å jag som oroade mig för att jag kanske hade för lite mat till henne. Ack så fel jag hade. Är det fler bebbar som växer så det knakar?
  2. 1
    Grädde? Var på BVC idag, Tuvalie hade gått upp ett halvkilo på en vecka! Å jag som oroade mig för att jag kanske hade för lite mat till henne. Ack så fel jag hade. Är det fler bebbar som växer så det knakar?
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Jorå.. nu har jag ju iofs inte vart på bvc på 1 1/2 vecka.. (ska dit på fredag) Men vid förra besöket hade Oliver ökat 0,9 kg på en vecka.. får se på fredag om han vart lika duktig den här ggn hihi..
    Trodde som du, nämligen att jag hade för lite mat men så var det ju inte..
  4. 2
    Jorå.. nu har jag ju iofs inte vart på bvc på 1 1/2 vecka.. (ska dit på fredag) Men vid förra besöket hade Oliver ökat 0,9 kg på en vecka.. får se på fredag om han vart lika duktig den här ggn hihi..
    Trodde som du, nämligen att jag hade för lite mat men så var det ju inte..
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    En till

    Melina växer oxå så det knakar, vid senaste BVC besöket (i torsdags) hade hon gått upp 800 g på 10 dagar Hon har blivit riktigt runf och go. Hon verkar följa i Melvins fotspår, han hade födubblat sin födelsevikt några dagar innan sin tre månaders dag.
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  6. 3
    En till Melina växer oxå så det knakar, vid senaste BVC besöket (i torsdags) hade hon gått upp 800 g på 10 dagar Hon har blivit riktigt runf och go. Hon verkar följa i Melvins fotspår, han hade födubblat sin födelsevikt några dagar innan sin tre månaders dag.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    oj vad era barn lägger på sig hehe, alex hage gått upp 750 på 2 veckor, o det var bra sa de, o han får både tillägg o bröstmjölk, o äter alltid.
  8. 4
    oj vad era barn lägger på sig hehe, alex hage gått upp 750 på 2 veckor, o det var bra sa de, o han får både tillägg o bröstmjölk, o äter alltid.
  9. Mamijo
    #5
    Jag tycker att Elliot växer så det knakar, men riktigt så mycket som era bebisar växer han ju inte. Precis en månad gammal igår vägde han 5160 g och var 57,5 cm lång. (Vid födseln 4005 g och 52 cm).
  10. 5
    Jag tycker att Elliot växer så det knakar, men riktigt så mycket som era bebisar växer han ju inte. Precis en månad gammal igår vägde han 5160 g och var 57,5 cm lång. (Vid födseln 4005 g och 52 cm).
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Japp Noel växer också så det knakar, men förra gången hade iaf kurvan börjat att följas innan gick den spikrakt upp. SWka igen den 7 augusti då kommer han säkert väga en 6 kg.
  12. 6
    Japp Noel växer också så det knakar, men förra gången hade iaf kurvan börjat att följas innan gick den spikrakt upp. SWka igen den 7 augusti då kommer han säkert väga en 6 kg.
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #7
    Martin växer så det nästan hörs. Vägde vid frl 3300, 3700 två veckor efter och 4780 en månad efter frl. Vi ska till bvc på ca 2 månaders koll den 2/8 och jag gissar på ca 6 kg.
  14. 7
    Martin växer så det nästan hörs. Vägde vid frl 3300, 3700 två veckor efter och 4780 en månad efter frl. Vi ska till bvc på ca 2 månaders koll den 2/8 och jag gissar på ca 6 kg.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Jag tror oxå att jag har grädde i tuttarna . Nu har jag iofs inte varit på BVC på länge, ska dit den 8 augusti (2 månader) och det ska verkligen bli intressant att se i vilken viktklass Maja kvalar in . Jag tycker knappt att hon får plats i min famn om jag sitter på en stol och ammar...
  16. 8
    Jag tror oxå att jag har grädde i tuttarna . Nu har jag iofs inte varit på BVC på länge, ska dit den 8 augusti (2 månader) och det ska verkligen bli intressant att se i vilken viktklass Maja kvalar in . Jag tycker knappt att hon får plats i min famn om jag sitter på en stol och ammar...
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Jodå, här knakar det också Nu har det börjat lugna ner sig lite dock. 6 veckor gammal (igår) vägde Elliot 4.925 (3.460 vid födseln).
  18. 9
    Jodå, här knakar det också Nu har det börjat lugna ner sig lite dock. 6 veckor gammal (igår) vägde Elliot 4.925 (3.460 vid födseln).
  19. Medlem sedan
    Jul 2007
    #10
    Oj oj oj, det var visst många bebbar som ökar rejält i vikt. Tjejens 500g var kanske inte så mycket ändå! Skönt när allt funkar å de små liven växer o är nöjda.
  20. 10
    Oj oj oj, det var visst många bebbar som ökar rejält i vikt. Tjejens 500g var kanske inte så mycket ändå! Skönt när allt funkar å de små liven växer o är nöjda.

Liknande trådar

  1. kan jag byta grädde mot matlagn grädde
    By alacs in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 17:41
  2. grädde
    By hanna_johansson in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-19, 20:08
  3. Lax i ugn m. grädde och
    By Anna m Isak & Adam in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 15:49
  4. Grädde?
    By Krusmynta in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 18:10
  5. Grädde + grädde =???
    By MiaMaria in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 07:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar