Vill bara skriva av mig lite
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Vill bara skriva av mig lite

    Var hos läkaren idag _ förra veckan trodde jag att jag hade diabetes vilket jag inte hade men att de ville att jag skulle komma idag igen...

    Tog ytterligare blodprover och EKG och fick mig en chock när läkaren sa att det inte var riktigt bra med hjärtat.... det fungerar inte som det ska mellan förmaket och kammaren vilken kan ha orsakat min kollaps + bortdomningar i handflator och under fötterna...

    Så nu, vänta på remiss till medicin för ytterligare undersökningar och sedan ja, kanske få pacemaker. Ursch, känner mig tom och nedstämd. Någon här som har pacemaker eller känner någon?

    har fått lugnande nu till natten, hoppas på att kunna slappna av och sova.

    Kram till er/jeanette
    __________________
    ** tonårsmamma och småbarnsmamma**
    Mamma till: Victoria, Ludvig, Hedvig och August.
    Matte till Svea, Putte och Mors Lilla Olle
    och fru till Fredrik.

    Ska börja plugga! Till hösten ska jag läsa samhälls- beteendevetarprogrammet vid Örebro Universitet.
  2. 1
    Vill bara skriva av mig lite Var hos läkaren idag _ förra veckan trodde jag att jag hade diabetes vilket jag inte hade men att de ville att jag skulle komma idag igen...

    Tog ytterligare blodprover och EKG och fick mig en chock när läkaren sa att det inte var riktigt bra med hjärtat.... det fungerar inte som det ska mellan förmaket och kammaren vilken kan ha orsakat min kollaps + bortdomningar i handflator och under fötterna...

    Så nu, vänta på remiss till medicin för ytterligare undersökningar och sedan ja, kanske få pacemaker. Ursch, känner mig tom och nedstämd. Någon här som har pacemaker eller känner någon?

    har fått lugnande nu till natten, hoppas på att kunna slappna av och sova.

    Kram till er/jeanette
    __________________
    ** tonårsmamma och småbarnsmamma**
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Nej men gud.........vet inte vad jag ska säga. Stackars dig. Vet tyvärr inte så mycket om pacemaker. Kramar om i brist på ord. :-(
  4. 2
    Nej men gud.........vet inte vad jag ska säga. Stackars dig. Vet tyvärr inte så mycket om pacemaker. Kramar om i brist på ord. :-(
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    nämen gumman...jag har inte heller ord..men skickar massor av styrkekramar till dig!!!!
    Kram kram kram kram kram!!!!
  6. 3
    nämen gumman...jag har inte heller ord..men skickar massor av styrkekramar till dig!!!!
    Kram kram kram kram kram!!!!
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Stora kramen!!

    Förstår att du är chockad efter det beskedet... du är ju en ung människa och förväntas inte få höra om probs med hjärtat... *kramar om* Det låter ju ändå som att det kan vara ett relativt enkelt fel att rätta till. Har inga tekniska kunskaper om pacemaker, men det jag hört från personer som fått en sån så är det enbart positivt. Dom har blivit sååå mycket piggare, mått såååå mycket bättre, och det är vad jag kan påminna mej ett relativt enkelt ingrepp.

    Stora, Största. värsta kramen till dej idag, gums!!
    Kraaaaaam!
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  8. 4
    Stora kramen!! Förstår att du är chockad efter det beskedet... du är ju en ung människa och förväntas inte få höra om probs med hjärtat... *kramar om* Det låter ju ändå som att det kan vara ett relativt enkelt fel att rätta till. Har inga tekniska kunskaper om pacemaker, men det jag hört från personer som fått en sån så är det enbart positivt. Dom har blivit sååå mycket piggare, mått såååå mycket bättre, och det är vad jag kan påminna mej ett relativt enkelt ingrepp.

    Stora, Största. värsta kramen till dej idag, gums!!
    Kraaaaaam!
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Nämen oj, vad är det jag hör? Förstår om du känner dig chockad.
    Kram!
  10. 5
    Nämen oj, vad är det jag hör? Förstår om du känner dig chockad.
    Kram!
  11. Malla
    #6

    Usch!

    Det var ett tråkigt besked Förhoppningsvis är det inte så allvarligt med tanke på att du inte skickades in akut...Jag kan inte så mycket om hjärtsjukdomar men vet precis som Mia några som fått pacemaker och upplevt det väldigt positivt. Ingen så ung som du dock. Jag hoppas att du får ett lugnande besked när du får tid på medicinmottagningen. Jag hoppas även att du kunde sova i natt.
  12. 6
    Usch! Det var ett tråkigt besked Förhoppningsvis är det inte så allvarligt med tanke på att du inte skickades in akut...Jag kan inte så mycket om hjärtsjukdomar men vet precis som Mia några som fått pacemaker och upplevt det väldigt positivt. Ingen så ung som du dock. Jag hoppas att du får ett lugnande besked när du får tid på medicinmottagningen. Jag hoppas även att du kunde sova i natt.
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Nej men vännen vad jobbigt. Hoppas att du snart får ett bra besked från läkarna. Tänker på er. Bamsekramar!
  14. 7
    Nej men vännen vad jobbigt. Hoppas att du snart får ett bra besked från läkarna. Tänker på er. Bamsekramar!
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8
    Min gumman, usch det låter inget vidare men skönt att dom verkar veta vad det är och det känns skönt att dom har dig under uppsikt. Du tar det väl lugnt nu och tar hand om dig. Hur mår du och familjen? Villket chockbesked.
    Kram
  16. 8
    Min gumman, usch det låter inget vidare men skönt att dom verkar veta vad det är och det känns skönt att dom har dig under uppsikt. Du tar det väl lugnt nu och tar hand om dig. Hur mår du och familjen? Villket chockbesked.
    Kram
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Usch, vad jobbigt....
    Inte något besked man vill att någon ska få...

    Skickar en massa massa styrkkramar till dig och hoppas att läkarna och deras tester visar fel...

    Många kramar
  18. 9
    Usch, vad jobbigt....
    Inte något besked man vill att någon ska få...

    Skickar en massa massa styrkkramar till dig och hoppas att läkarna och deras tester visar fel...

    Många kramar

Liknande trådar

  1. Vill bara skriva av mig lite
    By nillan71 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-28, 15:04
  2. vill bara skriva av mig..
    By Ellen _ _ _ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 16:08
  3. Vill bara skriva av mig lite.
    By MYZOXE! in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 11:38
  4. Vill bara skriva av mig lite
    By j med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 09:47
  5. Vill bara skriva av mig lite
    By Hosanna in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 17:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar