Presenter då?
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Presenter då?

    `Jag har fastnat totalt på vad jag ska ge Elliot i födelsedagspresent. Det enda han tjatar om är olika transformers, men det brukar hans far ge honom så jag vill inte ta den idén.

    Vad ger ni era sexåringar? Funderade ett tag på ett juniortrumset men sen kom jag på att det låter. Minst sagt. Kan man ge ett sånt under förbehåll att det ska spelas på hemma hos fadern *moahaha*?

    Hjälp med tips nu. Vad ger ni? Ni som redan haft kalas - vad blev barnet gladast över? Vad ska jag INTE ge (alltså - inte strumpor och kalsonger, men saker som varit skit och gått sönder)

    Brainstorma nu, tack!
    Fuck Jante, jag är bäst!

    http://litenskrypin.blogg.se
  2. 1
    Presenter då? `Jag har fastnat totalt på vad jag ska ge Elliot i födelsedagspresent. Det enda han tjatar om är olika transformers, men det brukar hans far ge honom så jag vill inte ta den idén.

    Vad ger ni era sexåringar? Funderade ett tag på ett juniortrumset men sen kom jag på att det låter. Minst sagt. Kan man ge ett sånt under förbehåll att det ska spelas på hemma hos fadern *moahaha*?

    Hjälp med tips nu. Vad ger ni? Ni som redan haft kalas - vad blev barnet gladast över? Vad ska jag INTE ge (alltså - inte strumpor och kalsonger, men saker som varit skit och gått sönder)

    Brainstorma nu, tack!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    En ny cykel ska det blir här. Ikes gamla är för liten och han behöver en större. Sedan blir det väl något annat smått och gott också.
  4. 2
    En ny cykel ska det blir här. Ikes gamla är för liten och han behöver en större. Sedan blir det väl något annat smått och gott också.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Nora blev gladast för sin Tamagotchi=totalt överlycklig!
    Och Tilde över ett hårfärgningsset och en film...

    Men annars kanske ett badmintonset, Nora är stormförtjust i badminton.

    Här blev det mycket filmer, dataspel, böcker och kläder.
  6. 3
    Nora blev gladast för sin Tamagotchi=totalt överlycklig!
    Och Tilde över ett hårfärgningsset och en film...

    Men annars kanske ett badmintonset, Nora är stormförtjust i badminton.

    Här blev det mycket filmer, dataspel, böcker och kläder.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    A fick...

    ett Darth Vader-set (lasersvärd, mantel och ansiktsmask). Han är en stor Starwars-fan så den blev han överlycklig över att få.. Han fick även spindelmannen-stickers + ett häfte att klistra in stickersbilder i, spindelmannenmålarbok, vattenpistol, bowlingset, jo-jo, ett stort plocke-pinn-spel mm mm.

    /Anki m A
    Den som påstår att välutförda arbeten aldrig behöver göras om har nog aldrig rensat ogräs.
  8. 4
    A fick... ett Darth Vader-set (lasersvärd, mantel och ansiktsmask). Han är en stor Starwars-fan så den blev han överlycklig över att få.. Han fick även spindelmannen-stickers + ett häfte att klistra in stickersbilder i, spindelmannenmålarbok, vattenpistol, bowlingset, jo-jo, ett stort plocke-pinn-spel mm mm.

    /Anki m A
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5

    inlines

    med skydd och bionicle gubbar var det som var populärast
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  10. 5
    inlines med skydd och bionicle gubbar var det som var populärast
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6
    Michelle ska få en klocka och en jordglob. Det har hon verkligen önskat sig. Jag blev förvånad då hon ville ha en LILA klocka.....och inte en rosa. För annars är det rosa som gäller fortfarande. Så en lila fick det bli. Sen blir det lite annat smått och gott....som pussel, pennor, smyckesskrin md prinsessa som dansar (ja ni vet).....men det kanske inte är nåt för grabbar
  12. 6
    Michelle ska få en klocka och en jordglob. Det har hon verkligen önskat sig. Jag blev förvånad då hon ville ha en LILA klocka.....och inte en rosa. För annars är det rosa som gäller fortfarande. Så en lila fick det bli. Sen blir det lite annat smått och gott....som pussel, pennor, smyckesskrin md prinsessa som dansar (ja ni vet).....men det kanske inte är nåt för grabbar
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    Bionicles i ALLA former

    vill Oliver ha o han sparar pengar o köper, bygger i hopp en på ca 10 min utan hjälp.
    Farmor o farför höll visst på att svimma sist han var där *ler*

    Han fullkomligt ÄLSKAR dem.

    Men han gillar även sina träsvärd och sköld. Har börjat intressera sig ännu mer för utkklädnigns kläder så aknske blir det ngt nytt på den fronten.

    har nu några månader kvar , så jag har inte ägnat det så stor tanke än. Kanske skulle fråga honom. :-O kanske är bra att börja spara pengar ;-)

    Grattis i förskott till 6 åringen.... *ler*


    *roaaaar* (oss lejon emellan ) ;-)


    ~Z
    ______________________
    ~Z~
    ______________________
  14. 7
    Bionicles i ALLA former vill Oliver ha o han sparar pengar o köper, bygger i hopp en på ca 10 min utan hjälp.
    Farmor o farför höll visst på att svimma sist han var där *ler*

    Han fullkomligt ÄLSKAR dem.

    Men han gillar även sina träsvärd och sköld. Har börjat intressera sig ännu mer för utkklädnigns kläder så aknske blir det ngt nytt på den fronten.

    har nu några månader kvar , så jag har inte ägnat det så stor tanke än. Kanske skulle fråga honom. :-O kanske är bra att börja spara pengar ;-)

    Grattis i förskott till 6 åringen.... *ler*


    *roaaaar* (oss lejon emellan ) ;-)


    ~Z
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    KOlla här:
    www.salvestaden.se

    Om O gillar svärd och sköldar borde ni åka dit!! Både W och E älskade stället, och att få prova en hel riddarutrustning - det var stort! Och tungt
  16. 8
    KOlla här:
    www.salvestaden.se

    Om O gillar svärd och sköldar borde ni åka dit!! Både W och E älskade stället, och att få prova en hel riddarutrustning - det var stort! Och tungt
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9

    wow , coolt ställe

    han är itne så mycket för att klä ut sig " in public" dock. men det blir mer och mer hemma.
    och han provade djurmaskerna på Borås djurpark igår. Men ville inga ha. Jag köpte tre ändå. :-) De kan ju komma till användning på jobbet om inte annat.

    ska kolla upp din länk lite mer.


    *k*

    ~Linda
    ______________________
    ~Z~
    ______________________
  18. 9
    wow , coolt ställe han är itne så mycket för att klä ut sig " in public" dock. men det blir mer och mer hemma.
    och han provade djurmaskerna på Borås djurpark igår. Men ville inga ha. Jag köpte tre ändå. :-) De kan ju komma till användning på jobbet om inte annat.

    ska kolla upp din länk lite mer.


    *k*

    ~Linda

Liknande trådar

  1. 8-års presenter???
    By LillaHon in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-27, 18:55
  2. presenter
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 17:42
  3. presenter! :-)
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 10:29
  4. 1 års presenter!?
    By Småtrollsmamman in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 22:03
  5. Presenter???
    By Agnieszka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 13:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar