Illamående innan mens???
Kropp & hälsa
  1. Lupintjejen
    #1

    Illamående innan mens???

    De 3-4 senaste cyklerna har jag märkt att jag mår rejält illa innan mens, rör sig om 2-3 dagar. Har jag aldrig gjort förut. Kan det vara normalt? Har kopparspiral kanske jag ska tillägga som fungerar klockrent.

    Börjr bli rätt jobbigt, tror ju att jag är gravid varje månad innan mensen kommer...
  2. 1
    Illamående innan mens??? De 3-4 senaste cyklerna har jag märkt att jag mår rejält illa innan mens, rör sig om 2-3 dagar. Har jag aldrig gjort förut. Kan det vara normalt? Har kopparspiral kanske jag ska tillägga som fungerar klockrent.

    Börjr bli rätt jobbigt, tror ju att jag är gravid varje månad innan mensen kommer...
  3. anonymt namn
    #2
    Det är så för mig å de senaste cyklarna. Innan jag hade mens förra gången var jag övertygad om att jag var gravid. Magen svällde, jag blev konstant hungrig å mensen var några dagar försenad.

    har också kopparsprial.
  4. 2
    Det är så för mig å de senaste cyklarna. Innan jag hade mens förra gången var jag övertygad om att jag var gravid. Magen svällde, jag blev konstant hungrig å mensen var några dagar försenad.

    har också kopparsprial.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ja - så har jag också. Även dagen innan ägglossning. Jag är helt säker på att jag inte är gravid och slipper den oron, men det hade varit skönt att slippa illamåendet också.
  6. 3
    Ja - så har jag också. Även dagen innan ägglossning. Jag är helt säker på att jag inte är gravid och slipper den oron, men det hade varit skönt att slippa illamåendet också.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Och jag har ingen spiral ska jag kanske tillägga.
  8. 4
    Och jag har ingen spiral ska jag kanske tillägga.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Japp, så har jag också känt tidigare (nu ammar jag och har ingen mens). Jättejobbigt, känns precis som när man är i början av graviditeten, särskilt eftersom det ofta kommer i kombination med att det gör ont i magen som i början av en graviditet.
  10. 5
    Japp, så har jag också känt tidigare (nu ammar jag och har ingen mens). Jättejobbigt, känns precis som när man är i början av graviditeten, särskilt eftersom det ofta kommer i kombination med att det gör ont i magen som i början av en graviditet.

Liknande trådar

  1. Försenad mens, illamående och ont i
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-15, 18:50
  2. Innan de vet på jobbet och illamående
    By Slembobban in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 00:43
  3. Någon som känt illamående innan IM?
    By Kajsa m B in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 20:16
  4. Illamående innan mens????Nån s
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 20:43
  5. Illamående innan BIM? (även på ank 07)
    By Jemima in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 19:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar