Mensvärk innan positivt test
_0803 Marsbarn
  1. ellem på besök
    #1

    Mensvärk innan positivt test

    Tjejer, när ni hade mensvärk innan ni testade positivt hade ni då ont ständigt eller kom och gick det? Anledningen till min fråga är att jag har mensvärk och har haft det tre dagar på rad. Det ÄR inte inbillning men känns tydligast på kvällen. Igår när jag gick till sängs så var det rejäl mensvärk. Jag får inte mensvärk förrän samma dag som min mens kommer så det är ju lite skumt. är nog på 7-8 dagar efter äl idag. Feedback girls;-) Tackar och bugar ödmjukast. Klappa magarna flickor.
  2. 1
    Mensvärk innan positivt test Tjejer, när ni hade mensvärk innan ni testade positivt hade ni då ont ständigt eller kom och gick det? Anledningen till min fråga är att jag har mensvärk och har haft det tre dagar på rad. Det ÄR inte inbillning men känns tydligast på kvällen. Igår när jag gick till sängs så var det rejäl mensvärk. Jag får inte mensvärk förrän samma dag som min mens kommer så det är ju lite skumt. är nog på 7-8 dagar efter äl idag. Feedback girls;-) Tackar och bugar ödmjukast. Klappa magarna flickor.
  3. cosinus
    #2

    Japp!

    Med både 2:an och nu 3:an har jag haft rejäl mensverk från c:a en vecka innan mens och frammåt.

    Med ettan minns jag inte hur det var :-)
  4. 2
    Japp! Med både 2:an och nu 3:an har jag haft rejäl mensverk från c:a en vecka innan mens och frammåt.

    Med ettan minns jag inte hur det var :-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    jag har mensvärk nästan hela dagarna och nätterna.. molvärk sådär... men är i vecka 6

    OCH jag hade det innan jag testade positivt!

    lycka till!
    kram
  6. 3
    jag har mensvärk nästan hela dagarna och nätterna.. molvärk sådär... men är i vecka 6

    OCH jag hade det innan jag testade positivt!

    lycka till!
    kram
  7. hyrbil
    #4

    Exakt!

    Jag brukar aldrig få mensvärk förrän mensen har börjat, men innan jag testade plus så hade jag värsta sortens mensvärk i ungefär en vecka innan BIM, så jag tror nog att det kan vara så att du har något på gång!

    Hoppas hoppas!

    Kram!
  8. 4
    Exakt! Jag brukar aldrig få mensvärk förrän mensen har börjat, men innan jag testade plus så hade jag värsta sortens mensvärk i ungefär en vecka innan BIM, så jag tror nog att det kan vara så att du har något på gång!

    Hoppas hoppas!

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Jag med. Hade JÄTTE ont på nätterna i ca en vecka innan jag testade possitivt. Nu är det mest molverk som kommer och går.

    Wernan
  10. 5
    Jag med. Hade JÄTTE ont på nätterna i ca en vecka innan jag testade possitivt. Nu är det mest molverk som kommer och går.

    Wernan
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Det låter ju lovande Jag hade också så ont igårkväll så jag funderade på att gå upp och ta en panodil för jag kunde inte somna.

    Tack alla för era svar!
  12. 6
    Det låter ju lovande Jag hade också så ont igårkväll så jag funderade på att gå upp och ta en panodil för jag kunde inte somna.

    Tack alla för era svar!
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    Jodå, hade också mensvärk innan pos test.
    Lycka till!
  14. 7
    Jodå, hade också mensvärk innan pos test.
    Lycka till!
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8
    Och det var samma med mig. Molande värk innan BIM, fast jag fick en blödning sex dagar innan BIM som höll i sig i fyra dagar. Testade en dag innan BIM och det var svagt, svagt positivt. Testade igen en dag efter BIM och då var plusset starkare.

    Jag håller tummarna för dig!
  16. 8
    Och det var samma med mig. Molande värk innan BIM, fast jag fick en blödning sex dagar innan BIM som höll i sig i fyra dagar. Testade en dag innan BIM och det var svagt, svagt positivt. Testade igen en dag efter BIM och då var plusset starkare.

    Jag håller tummarna för dig!

Liknande trådar

  1. Positivt ä-l test!
    By spicygirl in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-22, 08:15
  2. ÄL-test positivt
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-22, 21:59
  3. ÄL-test positivt men...
    By blue_eyes in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 19:22
  4. Symptom innan du testade positivt?
    By Gravid? in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 16:08
  5. ÄL-test positivt
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar