♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥

    ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥


    ***LÄGG ALLTID DEN NYA/KORRIGERADE LISTAN I ETT EGET NYTT INLÄGG -
    MED ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥ SOM RUBRIK!***

    När du vill skriva in dig: kopiera senaste listan, tryck på "nytt inlägg", kopiera in där och skriv in dig på det datumet du (inte) ska ha mens.

    BESVARA ELLER SKRIV SEDAN INGA INLÄGG I TRÅDEN MED IM-LISTAN, eftersom det då blir svårt att hålla reda på vilken lista som är den senaste!

    **KOPIERA DENNA INFO OCKSÅ**


    ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥

    AUGUSTI

    23: Plottis

    24:

    25:

    26: Z väntar.

    27:

    28:Jossan79

    29:

    30:

    31:

    SEPTEMBER

    1:

    2:

    3: Jeanikee

    4:

    5:

    6:

    7:

    8:

    9:

    10:

    11:

    12:

    13:

    14:

    15:

    16:

    17:

    18:

    19:

    20:

    21:

    22:
    __________________
    "Var den du är, det finns redan så många andra."
  2. 1
    ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥ ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥


    ***LÄGG ALLTID DEN NYA/KORRIGERADE LISTAN I ETT EGET NYTT INLÄGG -
    MED ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥ SOM RUBRIK!***

    När du vill skriva in dig: kopiera senaste listan, tryck på "nytt inlägg", kopiera in där och skriv in dig på det datumet du (inte) ska ha mens.

    BESVARA ELLER SKRIV SEDAN INGA INLÄGG I TRÅDEN MED IM-LISTAN, eftersom det då blir svårt att hålla reda på vilken lista som är den senaste!

    **KOPIERA DENNA INFO OCKSÅ**


    ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥

    AUGUSTI

    23: Plottis

    24:

    25:

    26: Z väntar.

    27:

    28:Jossan79

    29:

    30:

    31:

    SEPTEMBER

    1:

    2:

    3: Jeanikee

    4:

    5:

    6:

    7:

    8:

    9:

    10:

    11:

    12:

    13:

    14:

    15:

    16:

    17:

    18:

    19:

    20:

    21:

    22:
    __________________
    "Var den du är, det finns redan så många andra."
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Hej på er!
    Skriover väl också in mig här, fastän jag vet att vi kanske har svårt att få till det kring ÄL denna månad eftersom vi troligtvis inte kommer att vara på samma ort. MEN min ÄL verkar vara lite hoppig så skulle den komma runt dag 14 så finns det en chans. Tror dock den brukar vara senare.

    Har en fråga också.. Någon påstod att oregelbunden mens kan vara ett teckan på svaga eller uteblivna ÄL. Mina senate cyklar har varit 31,31,33 och nu senast 28. Tror ni att det beror på uteblivna eller svaga ÄL...vill verkligen inte att det ska vara så.
    Hur ser era cyklar ut? Behöver lite hopp!
    Hade dock MA i februari så någon slags ägglossning borde jag väl ha eller?
    Massor av kram på er alla och lycka till med producerandet!
  4. 2
    Hej på er!
    Skriover väl också in mig här, fastän jag vet att vi kanske har svårt att få till det kring ÄL denna månad eftersom vi troligtvis inte kommer att vara på samma ort. MEN min ÄL verkar vara lite hoppig så skulle den komma runt dag 14 så finns det en chans. Tror dock den brukar vara senare.

    Har en fråga också.. Någon påstod att oregelbunden mens kan vara ett teckan på svaga eller uteblivna ÄL. Mina senate cyklar har varit 31,31,33 och nu senast 28. Tror ni att det beror på uteblivna eller svaga ÄL...vill verkligen inte att det ska vara så.
    Hur ser era cyklar ut? Behöver lite hopp!
    Hade dock MA i februari så någon slags ägglossning borde jag väl ha eller?
    Massor av kram på er alla och lycka till med producerandet!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Hoppsan! Hade missat detta inlägget
    Välkommen hit!

    Min cykel efter jag fått mitt första barn liknade din (kanske beror på ditt MA då). Men jag hann bara få mensen 4 ggr innan jag blev gravid med tvåan trots preventivmedel, så en sån cykel behöver inte alls betyda att man inte har ÄL
  6. 3
    Hoppsan! Hade missat detta inlägget
    Välkommen hit!

    Min cykel efter jag fått mitt första barn liknade din (kanske beror på ditt MA då). Men jag hann bara få mensen 4 ggr innan jag blev gravid med tvåan trots preventivmedel, så en sån cykel behöver inte alls betyda att man inte har ÄL
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Skönt att höra! Vill verkligen inte att det ska bli en massa nojjerier över att ha svårt att få barn..än har jag egentligen ingen anledning att misstänka det. När jag blev gravid förra gången var det inte ens planerat och då gick det ju lätt. Sedan dess har vi inte gett det några seriösa försök och t.o.m skyddat oss, så det kanske går lätt..hoppas,hoppas..
  8. 4
    Skönt att höra! Vill verkligen inte att det ska bli en massa nojjerier över att ha svårt att få barn..än har jag egentligen ingen anledning att misstänka det. När jag blev gravid förra gången var det inte ens planerat och då gick det ju lätt. Sedan dess har vi inte gett det några seriösa försök och t.o.m skyddat oss, så det kanske går lätt..hoppas,hoppas..

Liknande trådar

  1. ♥♥♥ Längd och vikt-listan ♥♥♥
    By MajasMama in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 11:15
  2. ♥♥♥ Längd och vikt-listan ♥♥♥
    By MalinKT in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-25, 20:08
  3. ♥♥♥ Längd och vikt-listan ♥♥♥
    By Dexi in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-24, 14:09
  4. ♥♥♥ Längd och vikt-listan ♥♥♥
    By piluskan in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-24, 09:27
  5. ♥♥♥ Längd och vikt-listan ♥♥♥
    By hanna_87 in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-22, 18:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar