Känner ngn här till Knivsta?
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Känner ngn här till Knivsta?

    Har lite börjat kika på Knivsta i vårt bostadsletande. Nån här som bor där eller känner till hur det är att bo där med bebis i 3-åring???
  2. 1
    Känner ngn här till Knivsta? Har lite börjat kika på Knivsta i vårt bostadsletande. Nån här som bor där eller känner till hur det är att bo där med bebis i 3-åring???
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Knivsta, Uppsala menar jag.
  4. 2
    Knivsta, Uppsala menar jag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Kikar in här fr. ankomst okt. jag är uppväxt i uppsala och har bott i "stan" många år med barn har nu flyttat ca 1,5 mil utanför. Jag trivs mkt bra i/utanför uppsala den enda nackdelen är att lägenheter och hus har blivit så hiskeligt dyrt! vill du veta något särskilt så fråga på bara!!
  6. 3
    Kikar in här fr. ankomst okt. jag är uppväxt i uppsala och har bott i "stan" många år med barn har nu flyttat ca 1,5 mil utanför. Jag trivs mkt bra i/utanför uppsala den enda nackdelen är att lägenheter och hus har blivit så hiskeligt dyrt! vill du veta något särskilt så fråga på bara!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Vi har flera kompisar och bekanta med barn som bor i Knivsta och Alsike. De verkar trivas jättebra. Bor man i själva Knivsta så är det skapliga kommunikationer med tåg både till Uppsala och Sthockholm. Jag skulle själv kunna tänka mig att bo där, men just nu är vi väldigt bofasta här i Uppsala!
  8. 4
    Vi har flera kompisar och bekanta med barn som bor i Knivsta och Alsike. De verkar trivas jättebra. Bor man i själva Knivsta så är det skapliga kommunikationer med tåg både till Uppsala och Sthockholm. Jag skulle själv kunna tänka mig att bo där, men just nu är vi väldigt bofasta här i Uppsala!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Bodde där som barn, mellan 7 och 19 år. Fast nu har jag inte bott där på 6 år, och inte ens mina föräldrar bor kvar.
    Men jag antar att det inte ändrats så mycket egentligen. Förutom att det blivit en egen kommun vill säga.
    Jag tycker det är ett bra ställe att växa upp på, barnvänligt och lagom nära till det mesta.
  10. 5
    Bodde där som barn, mellan 7 och 19 år. Fast nu har jag inte bott där på 6 år, och inte ens mina föräldrar bor kvar.
    Men jag antar att det inte ändrats så mycket egentligen. Förutom att det blivit en egen kommun vill säga.
    Jag tycker det är ett bra ställe att växa upp på, barnvänligt och lagom nära till det mesta.

Liknande trådar

  1. Knivsta Alsike
    By ACFR in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 22:13
  2. Uppväxt i Knivsta?
    By Mio_nr1 in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 07:08
  3. Ängby, Knivsta
    By Kajsabajsa in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 14:35
  4. Knivsta?
    By Jessica m A&L in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 20:19
  5. Knivsta
    By jenny_u in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 09:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar