spjälsängseran över
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    spjälsängseran över

    tre stycken har vi avverkat på tre barn och inte en enda har vi köpt själva
    I natt var första natten Astrid sov i underslafen på våningssäng (stor säng till liten tjej) och stolta storasyster fick flytta till säng. Det går superbra, hon har iof inte kommit på att hon kan gå ur själv ännu (har satt en sådan trill ur grej på sidan men vill hon så kan hon komma ut).

    När vi flyttar ska vi iaf inte ha våningssäng. Jag vill helst ha en liten säng till Astrid. Några förslag????
  2. 1
    spjälsängseran över tre stycken har vi avverkat på tre barn och inte en enda har vi köpt själva
    I natt var första natten Astrid sov i underslafen på våningssäng (stor säng till liten tjej) och stolta storasyster fick flytta till säng. Det går superbra, hon har iof inte kommit på att hon kan gå ur själv ännu (har satt en sådan trill ur grej på sidan men vill hon så kan hon komma ut).

    När vi flyttar ska vi iaf inte ha våningssäng. Jag vill helst ha en liten säng till Astrid. Några förslag????
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Små sängar finns väl på ikea, endel fina, andra mindre roliga kanske. Vi har en gammal växasäng till Ellen, som är från barnens farmors tid, fast där sover bara storasyster på 5 år när hon kommer över till oss på natten. Ellen sover hos oss.
    Annars tycker jag att en stor säng är bättre, då får ju en vuxen plats om det skulle behövas.
  4. 2
    Små sängar finns väl på ikea, endel fina, andra mindre roliga kanske. Vi har en gammal växasäng till Ellen, som är från barnens farmors tid, fast där sover bara storasyster på 5 år när hon kommer över till oss på natten. Ellen sover hos oss.
    Annars tycker jag att en stor säng är bättre, då får ju en vuxen plats om det skulle behövas.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    mans ka ju få plats också ;)

    G och A måste dela rum och då blir det för trångt med två sängar därför vill jag ha en liten. Vi ligger dessutom aldrig i deras sängar så det behövs inte.
    Men ikea var bra tips, vi var där igår och hitade en fin, hensvik kanske??? Tror det blir den iaf.
    tack för svaret.
  6. 3
    mans ka ju få plats också ;) G och A måste dela rum och då blir det för trångt med två sängar därför vill jag ha en liten. Vi ligger dessutom aldrig i deras sängar så det behövs inte.
    Men ikea var bra tips, vi var där igår och hitade en fin, hensvik kanske??? Tror det blir den iaf.
    tack för svaret.
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Jo, det är klart, då är det ju bättre med liten säng. Och så mycket finare är det ju oxå! Ellens säng är jätte gullig, skulle dock behövas målas om, men det orkar jag nog inte.
  8. 4
    Jo, det är klart, då är det ju bättre med liten säng. Och så mycket finare är det ju oxå! Ellens säng är jätte gullig, skulle dock behövas målas om, men det orkar jag nog inte.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5

    hehe

    nä när ska man orka sånt???
    Jag har så mycket planer på saker som ska målas och fixas och ordnas men orken????
    Iof har vi inte hittat någonstans att bo ännu men det löser sig nog.
  10. 5
    hehe nä när ska man orka sånt???
    Jag har så mycket planer på saker som ska målas och fixas och ordnas men orken????
    Iof har vi inte hittat någonstans att bo ännu men det löser sig nog.

Liknande trådar

  1. Har ni 2:53 över och
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-04, 12:36
  2. Nu är det över.... :'(
    By Lisse in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2011-01-25, 11:03
  3. nu är de över
    By engelnore in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-05, 17:26
  4. Gå över en gång = alltid gå över?
    By espinoza m 4 in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 20:10
  5. det är över
    By bzzzz in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar