Träff i stockholm
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Träff i stockholm

    med lite picknick och utelek? är ni sugna på det? Vad sägs om en lekparksträff någonstans senare i augusti? kanske en lördag eller söndag förmiddag? Lite picknick och lek ett par timmar? Skulle vara jätte kul att få se att snart 2 1/2 åringar. Wilbur och mamma var lite sugna på det. jag slänger ut frågan....
    Wilbur 050512 plus Gemet 071127
  2. 1
    Träff i stockholm med lite picknick och utelek? är ni sugna på det? Vad sägs om en lekparksträff någonstans senare i augusti? kanske en lördag eller söndag förmiddag? Lite picknick och lek ett par timmar? Skulle vara jätte kul att få se att snart 2 1/2 åringar. Wilbur och mamma var lite sugna på det. jag slänger ut frågan....
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Låter kul. Släng ut lite datumförslag och vart vi skulle vara så kanske vi kan köra omrösning.
  4. 2
    Låter kul. Släng ut lite datumförslag och vart vi skulle vara så kanske vi kan köra omrösning.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Bra idé! :)

    Vi ses gärna! Kanske kan en 4H-gård vara rolig att ses på? Bara som förslag alltså - vill ni hellre ses i en vanlig lekpark är vi med på det såklart Här kan man se en del av de som finns i Sthlm om man vill (alla har inte egna hemsidor): http://www.4h.se/index.php?linkref=v...4hgardsdatabas
    Man får scrolla ner lite, det gick inte att länka direkt t Sthlm.
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  6. 3
    Bra idé! :) Vi ses gärna! Kanske kan en 4H-gård vara rolig att ses på? Bara som förslag alltså - vill ni hellre ses i en vanlig lekpark är vi med på det såklart Här kan man se en del av de som finns i Sthlm om man vill (alla har inte egna hemsidor): http://www.4h.se/index.php?linkref=v...4hgardsdatabas
    Man får scrolla ner lite, det gick inte att länka direkt t Sthlm.
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    ja en 4H gård låter ju som en toppen idee. Vi hade wilburs kalas på en i närheten och det var uppskattat av alla stora som små. Jag ska börja kolla datum men är det någon som tycker något datum eller plats så hojta!!
  8. 4
    ja en 4H gård låter ju som en toppen idee. Vi hade wilburs kalas på en i närheten och det var uppskattat av alla stora som små. Jag ska börja kolla datum men är det någon som tycker något datum eller plats så hojta!!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Nästa torsdag? Då kan jag vara med!
  10. 5
    Nästa torsdag? Då kan jag vara med!
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    jaaa, låter kul. helst en helgdag. ska det vara vardag röstar jag för senare eftermiddag må-on
  12. 6
    jaaa, låter kul. helst en helgdag. ska det vara vardag röstar jag för senare eftermiddag må-on
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    ja vad kul... helst en helg här eftersom min sem är slut och det är dags att börja jobba igen och inte nu i helgen, annars är vi rätt öppna för förslag..
  14. 7
    ja vad kul... helst en helg här eftersom min sem är slut och det är dags att börja jobba igen och inte nu i helgen, annars är vi rätt öppna för förslag..
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8
    Bra initiativ! Vi har ganska fullt upp hela augusti med spanien besök. Så vi föreslår någon helg i september.
  16. 8
    Bra initiativ! Vi har ganska fullt upp hela augusti med spanien besök. Så vi föreslår någon helg i september.
  17. Medlem sedan
    Jul 2004
    #9
    ja men vet ni vad då bokar vi in en söndag. jag kan sista helgen i augusti. Vad säger ni om det?


    Ska kolla upp lite olika 4H gårdar!!

    hej så länge...åh ska verkligen bli super!!! Snacka om länge sen!!
  18. 9
    ja men vet ni vad då bokar vi in en söndag. jag kan sista helgen i augusti. Vad säger ni om det?


    Ska kolla upp lite olika 4H gårdar!!

    hej så länge...åh ska verkligen bli super!!! Snacka om länge sen!!
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    26:e?? Ska nog funka för oss tror jag...
  20. 10
    26:e?? Ska nog funka för oss tror jag...

Liknande trådar

  1. Stockholm träff?
    By mammadonna in forum Autismspektrum
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 22:02
  2. Träff i Stockholm !
    By Kong in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 18:35
  3. Ny träff i Stockholm!?
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 17:02
  4. UFO-träff i Stockholm den 20e
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 15:23
  5. Jul-UFO-träff i Stockholm
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 23:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar