Grattis alla femåringar!!
_02 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Grattis alla femåringar!!

    Tänk vad fort det gått :-O
    Rebecka har stenkoll på att det nu är hennes födelsedagsmånad och räknar ner dagarna.
    Själv räknar jag ner dagarna till dagisstart nu fast så får man väl inte säga...
    Nästa år blir det förskoleklass och det känns sååå konstigt!
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  2. 1
    Grattis alla femåringar!! Tänk vad fort det gått :-O
    Rebecka har stenkoll på att det nu är hennes födelsedagsmånad och räknar ner dagarna.
    Själv räknar jag ner dagarna till dagisstart nu fast så får man väl inte säga...
    Nästa år blir det förskoleklass och det känns sååå konstigt!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    här har du en mamma till som räknar efter dagis start haha men allvarligt tror barnen räknar mer än jag haha

    Matilda håller som bäst på att planera sitt födelsedags kalas... gulligt och jobbigt.. hon vill så mkt..

    kan inte förstå att det snart är dags för skola, det har gått så fort.. vad hände liksom...
  4. 2
    här har du en mamma till som räknar efter dagis start haha men allvarligt tror barnen räknar mer än jag haha

    Matilda håller som bäst på att planera sitt födelsedags kalas... gulligt och jobbigt.. hon vill så mkt..

    kan inte förstå att det snart är dags för skola, det har gått så fort.. vad hände liksom...
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Säger också, Grattis! Min dotter fyllde 5år i Maj, så nu pratar hon om när hon ska bli 6år och nästa kalas
  6. 3
    Säger också, Grattis! Min dotter fyllde 5år i Maj, så nu pratar hon om när hon ska bli 6år och nästa kalas
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hipp hipp hurra!!!
    Robin har "snott" min almenacka för att kunna kryssa över dagarna som gått och räkna fram till "sin" dag.
    Längtan är så stor så stor även om firandet blir lite knasigt i år.
    Jag jobbar den dag han fyller, plus helgen innan och halva hans släkt åker bort helgen efter när jag är ledig så det får bli dagen innan för släkten då jag är ledig och folk ändå inte vill jobba - bättre att ge dem en anledning att gå hem tidigare en måndag :P

    Själva barnkalaset blir i slutet av september eftersom han börjar nytt dagis om två veckor och jag vill att han ska få en chans att lära känna barnen innan han bestämmer vilka han ska bjuda.
  8. 4
    Hipp hipp hurra!!!
    Robin har "snott" min almenacka för att kunna kryssa över dagarna som gått och räkna fram till "sin" dag.
    Längtan är så stor så stor även om firandet blir lite knasigt i år.
    Jag jobbar den dag han fyller, plus helgen innan och halva hans släkt åker bort helgen efter när jag är ledig så det får bli dagen innan för släkten då jag är ledig och folk ändå inte vill jobba - bättre att ge dem en anledning att gå hem tidigare en måndag :P

    Själva barnkalaset blir i slutet av september eftersom han börjar nytt dagis om två veckor och jag vill att han ska få en chans att lära känna barnen innan han bestämmer vilka han ska bjuda.

Liknande trådar

  1. Grattis alla femåringar och mammor!
    By Sintra in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 08:29
  2. Till alla femåringar!
    By villemoa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 12:43
  3. Grattis alla femåringar!Och lite annat..
    By ♥Helena♥ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 21:39
  4. Grattis alla femåringar!
    By Anonym in forum _01 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 10:19
  5. Grattis till alla femåringar !!!!
    By Christine m William 001127 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 11:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar