Tack alla ni
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Tack alla ni

    För era värmande ord ang. mitt hjärta jag försöker (hm) att inte tänka på det, lever som vanligt. Har bara slutat med löpningen, vilket känns skönt...man kan inte hinna och orka med allt och barnen är ändå nummer 1 för mig.

    Har inte fått någon tid än...hoppas att jag snart får åka in igen och får detta utrett ordentligt.

    Nu ska jag ta Hedvig på cykeln och trampa till öppna förskolan för at hämta hand/fotavtryck som jag gjorde med småttingarna tidigt i somras.

    Kram till er alla, ha det så bra! kram j
    Mamma till: Victoria, Ludvig, Hedvig och August.
    Matte till Svea, Putte och Mors Lilla Olle
    och fru till Fredrik.

    Ska börja plugga! Till hösten ska jag läsa samhälls- beteendevetarprogrammet vid Örebro Universitet.
  2. 1
    Tack alla ni För era värmande ord ang. mitt hjärta jag försöker (hm) att inte tänka på det, lever som vanligt. Har bara slutat med löpningen, vilket känns skönt...man kan inte hinna och orka med allt och barnen är ändå nummer 1 för mig.

    Har inte fått någon tid än...hoppas att jag snart får åka in igen och får detta utrett ordentligt.

    Nu ska jag ta Hedvig på cykeln och trampa till öppna förskolan för at hämta hand/fotavtryck som jag gjorde med småttingarna tidigt i somras.

    Kram till er alla, ha det så bra! kram j
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Skönt att höra att du verkar kunna slappna av någorlunda. När ska du få tid? Du borde väl vara ett prioriterat falll när du är så ung...
  4. 2
    Skönt att höra att du verkar kunna slappna av någorlunda. När ska du få tid? Du borde väl vara ett prioriterat falll när du är så ung...
  5. Malla
    #3

    Vad är vi

    annars till för? Skönt att du verkar ta det lugnt. Jag var med dottern hos endokrinologen idag hon trodde som jag att det kunde vara bra att helt utesluta mjölk och inte bara laktos. Sedan togs det lite nya blodprover som vi får svar på om 3-4 veckor. Det som inte var bra var att dotterns blodtryck var högt. Hon hade 125/100 och sedan 130/90 efter vila. Så nu ska vi gå och mäta en gång i veckan de närmaste tre veckorna. Förhoppningsvis vara hon bara lite uppstressad över läkarbesöket. Fast hon verkade lugn och sa att hon var lugn. Då visste hon nämligen inte att de skulle ta blodprover på henne Sköt om dig
  6. 3
    Vad är vi annars till för? Skönt att du verkar ta det lugnt. Jag var med dottern hos endokrinologen idag hon trodde som jag att det kunde vara bra att helt utesluta mjölk och inte bara laktos. Sedan togs det lite nya blodprover som vi får svar på om 3-4 veckor. Det som inte var bra var att dotterns blodtryck var högt. Hon hade 125/100 och sedan 130/90 efter vila. Så nu ska vi gå och mäta en gång i veckan de närmaste tre veckorna. Förhoppningsvis vara hon bara lite uppstressad över läkarbesöket. Fast hon verkade lugn och sa att hon var lugn. Då visste hon nämligen inte att de skulle ta blodprover på henne Sköt om dig

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. TACK TACK till er ALLA!!!!!
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 22:26
  3. Tack tack tack till alla er...
    By Radhuskajsa in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 09:20
  4. tack, tack!! för alla kramar
    By cammi_83 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 21:26
  5. Tack tack för alla svar om....
    By LenaH in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar