Emma har gett bort sin sista
_0411 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Emma har gett bort sin sista

    napp till bebben...

    I måndags så förklarade Emma att hon inte behöver napp längre utan hon ville ge sin sista napp till bebisen som ligger i min mage och är beräknad till den 24 november.
    (Emma har bitit sönder de andra napparna så hon hade bara en kvar, vi hade sagt om hon biter sönder den också så får hon ingen mer)

    Så hon lade högtidligt den sista nappen i den lilla låda vi har börjat på med saker som bebisen ska få. I lådan finns några små bebiskläder,gosedjur och lite bebisleksaker och nu finns där en napp också alltså....

    Sedan dess har hon sovit utan napp, helt utan protester eller krångel - jag hoppas det fortsätter på detta sätt så att natt-nappen är för evigt borta nu....

    Hur har ni andra det? Har era små napp eller slutat eller tumme kanske?

    kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  2. 1
    Emma har gett bort sin sista napp till bebben...

    I måndags så förklarade Emma att hon inte behöver napp längre utan hon ville ge sin sista napp till bebisen som ligger i min mage och är beräknad till den 24 november.
    (Emma har bitit sönder de andra napparna så hon hade bara en kvar, vi hade sagt om hon biter sönder den också så får hon ingen mer)

    Så hon lade högtidligt den sista nappen i den lilla låda vi har börjat på med saker som bebisen ska få. I lådan finns några små bebiskläder,gosedjur och lite bebisleksaker och nu finns där en napp också alltså....

    Sedan dess har hon sovit utan napp, helt utan protester eller krångel - jag hoppas det fortsätter på detta sätt så att natt-nappen är för evigt borta nu....

    Hur har ni andra det? Har era små napp eller slutat eller tumme kanske?

    kram
  3. rosie med ida
    #2
    Så sött av henne, hoppas att hon inte ångrar sig nu, så att ni får börja om.
    Grattis till bebben i magen(ytterligare ett nov barn hi hi). Själv väntar jag en till Som beräknas till december..
  4. 2
    Så sött av henne, hoppas att hon inte ångrar sig nu, så att ni får börja om.
    Grattis till bebben i magen(ytterligare ett nov barn hi hi). Själv väntar jag en till Som beräknas till december..
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Här hemma snuttas det på nappen än...vi pratar mycket om den att det är onödigt osv.
    Jag vet inte, har väl ingen vana sen innan.....kan ju inte påstå att vi har stått på oss ordentligt heller som föräldrar.

  6. 3
    Här hemma snuttas det på nappen än...vi pratar mycket om den att det är onödigt osv.
    Jag vet inte, har väl ingen vana sen innan.....kan ju inte påstå att vi har stått på oss ordentligt heller som föräldrar.

Liknande trådar

  1. her gett bort något jag saknar i onödan
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 14:20
  2. Gett bort mina gravidkläder
    By annjolina in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 16:58
  3. Vi har gett bort...
    By tee_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 17:39
  4. Gett bort alla bebissaker
    By Folly in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 08:30
  5. Fler som gett bort nappen
    By Lena med M, F & O in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 23:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar