jaha..??
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    jaha..??

    är det meningen att man ska fatta nåt? ni som följer min följetong *L* ni kommer i håg att blödningen kom i gång ordentligt i tis morse så jag inte behövde testa... efter en smygstart sen i tors. nu i går eftermiddag så är den borta helt... vart tog den vägen nu? trodde nog att den skulle vara här i allafall 3 dagr eller så.. jag tror inte att jag känner igen min kropp riktigt... *L* idag e den oxå helt borta.. mmmm ??
  2. 1
    jaha..?? är det meningen att man ska fatta nåt? ni som följer min följetong *L* ni kommer i håg att blödningen kom i gång ordentligt i tis morse så jag inte behövde testa... efter en smygstart sen i tors. nu i går eftermiddag så är den borta helt... vart tog den vägen nu? trodde nog att den skulle vara här i allafall 3 dagr eller så.. jag tror inte att jag känner igen min kropp riktigt... *L* idag e den oxå helt borta.. mmmm ??
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Ja men det är lika knasigt här... här är det också väääldigt sparsamt... och ja jag vet inte vad...
  4. 2
    Ja men det är lika knasigt här... här är det också väääldigt sparsamt... och ja jag vet inte vad...
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    så följs vi åt igen... *L* mina tjej kompisar tycker att jag ska testa igen...
  6. 3
    så följs vi åt igen... *L* mina tjej kompisar tycker att jag ska testa igen...
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Vad skumt! Men det är väl så att kroppen kan spela en spratt ibland :-( Hoppas du får nån ordning på det.
  8. 4
    Vad skumt! Men det är väl så att kroppen kan spela en spratt ibland :-( Hoppas du får nån ordning på det.
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5
    Ja gör det, jag funderar också på om jag ska testa, men det känns samtidigt så onödigt... och dyrt...
  10. 5
    Ja gör det, jag funderar också på om jag ska testa, men det känns samtidigt så onödigt... och dyrt...
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    gjorde ett å den var neg.. beställde en resa till turkiet nu i stället.. *L*
  12. 6
    gjorde ett å den var neg.. beställde en resa till turkiet nu i stället.. *L*

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Jaha, det var det det.
    By H med E in forum Ordet är fritt
    Svar: 71
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 21:47
  3. jaha
    By ia-fia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 21:25
  4. Jaha..
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 17:14
  5. Jaha,
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 01:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar