Mums-mums
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Mums-mums

    hade aldrig varit gravid innan min dotter blev till ätit p-piller i 12år. Slutade årsskiftet 04/05 och blev gravid i mitten av April. Så det på 2:a ägglosningen eller ngt... Nu avslutade jag nyss min p-piller. Hoppas att det går lika smort denna gång måste bli gravid innan oktober för att dessutom behålla min SGI också :-S

    Ni som varit gravida och ätit p-piller som prevmedel hur fort tog det sig på er?
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    Mums-mums hade aldrig varit gravid innan min dotter blev till ätit p-piller i 12år. Slutade årsskiftet 04/05 och blev gravid i mitten av April. Så det på 2:a ägglosningen eller ngt... Nu avslutade jag nyss min p-piller. Hoppas att det går lika smort denna gång måste bli gravid innan oktober för att dessutom behålla min SGI också :-S

    Ni som varit gravida och ätit p-piller som prevmedel hur fort tog det sig på er?
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Det är jag som är Mums-mums=Sissi&Jackie så ni förstår... coming out
  4. 2
    Det är jag som är Mums-mums=Sissi&Jackie så ni förstår... coming out
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Hej
    NÄr jag slutade m p-piller med mina två barn så blev jag snabbt gravid. Kanske en två månader. Men jag har hört att en del har fått försöka länge. Men vi får hoppas för din skull att det går fort
  6. 3
    Hej
    NÄr jag slutade m p-piller med mina två barn så blev jag snabbt gravid. Kanske en två månader. Men jag har hört att en del har fått försöka länge. Men vi får hoppas för din skull att det går fort

Liknande trådar

  1. Uppdatering mums-mums!
    By housewife in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-23, 20:49
  2. Mums
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 21:47
  3. Mums mums med jordgubbsskum
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 20:34
  4. mums
    By mejjo 82_77_60 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 19:47
  5. Poäng i mums mums
    By Anna in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 20:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar