jillsan?
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    jillsan?

    Någon som hört hur det har gått för dem med flytt och bebis?
  2. 1
    jillsan? Någon som hört hur det har gått för dem med flytt och bebis?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Jag är här och fortfarande gravid tyvärr... bf är på torsdag så jag går bara och väntar på att värkarna ska komma. Segt! Gick ju över tiden 10 samt 13 dagar med barnen så jag tror inte att denna bebbe behagar komma ut innan bf i alla fall :-)

    Flytten har gått bra och jag är så lättad att vara tillbaka i Sverige igen. Har haft fullt upp med allt men nu försöker jag ta det lite lugnt... att flytta är inte det lättaste och jag rekomenderar ingen höggravid med två barn att göra det!!!

    Hur är det med dig annars? Allt bra?

    Kram :-)
  4. 2
    Jag är här och fortfarande gravid tyvärr... bf är på torsdag så jag går bara och väntar på att värkarna ska komma. Segt! Gick ju över tiden 10 samt 13 dagar med barnen så jag tror inte att denna bebbe behagar komma ut innan bf i alla fall :-)

    Flytten har gått bra och jag är så lättad att vara tillbaka i Sverige igen. Har haft fullt upp med allt men nu försöker jag ta det lite lugnt... att flytta är inte det lättaste och jag rekomenderar ingen höggravid med två barn att göra det!!!

    Hur är det med dig annars? Allt bra?

    Kram :-)
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    bf på torsdag aha

    Ja det är ju så att man aldrig vet när bebisen behagar komma ut. Jag gick över med alla barnen. Linnea 10 dagar, Linus 8 dagar och Lukas över 2 veckor.

    Vad skönt att höra att ni är på plats. Jag hoppas du inte ska behöva vänta alltför länge på bebisen nu.

    Med mig är det bra men oj vad trött jag blir av att ha alla barn runt om mig dygnet runt. Jag tar mig lite egentid när jag kan och det är toppen. Linus och Lukas ska börja på dagis 5 september, får se vad Lukas säger om det. Linus ser fram emot det redan.

    Ha en skön sommar! Ta hand om dig!
  6. 3
    bf på torsdag aha Ja det är ju så att man aldrig vet när bebisen behagar komma ut. Jag gick över med alla barnen. Linnea 10 dagar, Linus 8 dagar och Lukas över 2 veckor.

    Vad skönt att höra att ni är på plats. Jag hoppas du inte ska behöva vänta alltför länge på bebisen nu.

    Med mig är det bra men oj vad trött jag blir av att ha alla barn runt om mig dygnet runt. Jag tar mig lite egentid när jag kan och det är toppen. Linus och Lukas ska börja på dagis 5 september, får se vad Lukas säger om det. Linus ser fram emot det redan.

    Ha en skön sommar! Ta hand om dig!

Liknande trådar

  1. Jillsan
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 09:46
  2. Jillsan...
    By Jenny m.Tim_Max_Olle in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 21:53
  3. Jillsan....
    By Jenny m.Tim_Max_Olle in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 16:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar