Nån mer med många barn här?
_0802 Februaribarn
  1. Mamma -75-
    #1

    Nån mer med många barn här?

    Hej!
    Jag ungrar om det finns fler mammor här som har många barn sen innan.
    Vi väntar vår sjätte bebis till alla hjärtans dag.
    Vi har fem pojkar sen innan de 4 senaste är under 5 år så vi har tätt mellan våra.

    Mvh// En stolt blivande 6-barnsmamma
  2. 1
    Nån mer med många barn här? Hej!
    Jag ungrar om det finns fler mammor här som har många barn sen innan.
    Vi väntar vår sjätte bebis till alla hjärtans dag.
    Vi har fem pojkar sen innan de 4 senaste är under 5 år så vi har tätt mellan våra.

    Mvh// En stolt blivande 6-barnsmamma
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Hej!
    Jag är inte en mamma med många barn, väntar mitt första. Men jag måste berätta att jag är uppvuxen med 7 syskon. I dag som vuxen (och oftats som barn ) ) är jag väldigt glad över detta. Det är så roligt att ha många syskon!!! Jag beundrar mina föräldrar som orkat med och gjort det så bra! Lycka till med ditt 6:e barn )
  4. 2
    Hej!
    Jag är inte en mamma med många barn, väntar mitt första. Men jag måste berätta att jag är uppvuxen med 7 syskon. I dag som vuxen (och oftats som barn ) ) är jag väldigt glad över detta. Det är så roligt att ha många syskon!!! Jag beundrar mina föräldrar som orkat med och gjort det så bra! Lycka till med ditt 6:e barn )
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Oj ser att jag fortfarande inte lärt mig hur smaylisarna fungerar. De skulle inte se trötta ut utan bara glada! he he
  6. 3
    Oj ser att jag fortfarande inte lärt mig hur smaylisarna fungerar. De skulle inte se trötta ut utan bara glada! he he
  7. Mamma -75-
    #4
    Hej!
    Tack för ditt svar!
    Jag har själv många syskon så det har nog påverkat att vi skaffat många barn.
    Lycka till med din bebis!!
    kram
  8. 4
    Hej!
    Tack för ditt svar!
    Jag har själv många syskon så det har nog påverkat att vi skaffat många barn.
    Lycka till med din bebis!!
    kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Hej!
    Jag har också många barn. Två fantastiska bonustjejer, 4 barn med mitt X och nu vänta rjag mitt och nya makens fjärde gemensamma
  10. 5
    Hej!
    Jag har också många barn. Två fantastiska bonustjejer, 4 barn med mitt X och nu vänta rjag mitt och nya makens fjärde gemensamma
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6
    Nej, jag har inte många barn, jag har ett och väntar tvåan. Vet inte om det blir mitt sista. Jag är ju iaf 35 år nu och visst kanske vi skulle hinna med en till men just nu känns det som om jag är nöjd om detta går vägen Men ibland så tänker jag på hur roligt det skulle vara för min dotter om hon hade flera syskon. Jag är dock helt klart imponerad av er flerbarns mammor. Starkt gjort!
  12. 6
    Nej, jag har inte många barn, jag har ett och väntar tvåan. Vet inte om det blir mitt sista. Jag är ju iaf 35 år nu och visst kanske vi skulle hinna med en till men just nu känns det som om jag är nöjd om detta går vägen Men ibland så tänker jag på hur roligt det skulle vara för min dotter om hon hade flera syskon. Jag är dock helt klart imponerad av er flerbarns mammor. Starkt gjort!

Liknande trådar

  1. Inga barn-många barn
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:31
  2. Hur många barn har ni och
    By annaTF in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 16:31
  3. Hur många barn är max?
    By mamma1970 in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 20:05
  4. Hur många ord kan era barn nu?
    By Charlotte med sessorna in forum _0407 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 10:16
  5. hur många barn e det på ert/era
    By madde m 3 in forum Småbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 14:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar