Nu har brevet..
_0805 Majbarn
  1. Z väntar.
    #1

    Nu har brevet..

    kommit med äl test-stickor och grav test!!!
    Fick ju en smärre chock när jag såg vad det kostade på apoteket. 250 spänn för bara äl-stickor.. MY GOD!!!
    På storkhjalp.se kostade det 208 kr med äl-stickor och man fick dessutom med 4 st gravtest! Frakt och allt inräknat! Hallelulja!
    Nu slipper jag smyga på apoteket för gravtest när jag (håll tummarna) går över bim.
    Nån mer testare här?
    Förra mensen kom 3 dagar tidigt så jag känner inte att jag har koll på när äl inträffar denna gång.
    Kram Testar Z
  2. 1
    Nu har brevet.. kommit med äl test-stickor och grav test!!!
    Fick ju en smärre chock när jag såg vad det kostade på apoteket. 250 spänn för bara äl-stickor.. MY GOD!!!
    På storkhjalp.se kostade det 208 kr med äl-stickor och man fick dessutom med 4 st gravtest! Frakt och allt inräknat! Hallelulja!
    Nu slipper jag smyga på apoteket för gravtest när jag (håll tummarna) går över bim.
    Nån mer testare här?
    Förra mensen kom 3 dagar tidigt så jag känner inte att jag har koll på när äl inträffar denna gång.
    Kram Testar Z
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Spännande! När tänker du börja testa då?
  4. 2
    Spännande! När tänker du börja testa då?
  5. Z väntar.
    #3

    Onsdag.

    Om jag räknat rätt.
    Ha en mysig semester. Trots tandvärk
  6. 3
    Onsdag. Om jag räknat rätt.
    Ha en mysig semester. Trots tandvärk
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Vi åker inte förrän på lördag, sen är det två veckors sol och bad.......... och väntan på BIM som inträffar under vår semester
  8. 4
    Vi åker inte förrän på lördag, sen är det två veckors sol och bad.......... och väntan på BIM som inträffar under vår semester
  9. Z väntar.
    #5

    Aha

    Låter härligt!
    Har du tillgång till dator?
    Vi väntar med spänning!
  10. 5
    Aha Låter härligt!
    Har du tillgång till dator?
    Vi väntar med spänning!
  11. tipsaren
    #6
    tipsar lite hemlit om www.babyornot.se då ÄL-stickorna är BILLIGARE igen än storkens!

    Lycka till nu
  12. 6
    tipsar lite hemlit om www.babyornot.se då ÄL-stickorna är BILLIGARE igen än storkens!

    Lycka till nu
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Japp, jag måste ju jobba lite när jag är borta också, så jag kommer allt kika in med uppdateringar
  14. 7
    Japp, jag måste ju jobba lite när jag är borta också, så jag kommer allt kika in med uppdateringar
  15. Z väntar.
    #8

    Asså!

    Ska jag ha i tankarna om ca 4 år när nästa barn ska göras. För dessa var baske mej de sista jag köpte nu, nu SKA det ta sig! hehe. Idrottspsykoogi..
    Tack för tipset!
  16. 8
    Asså! Ska jag ha i tankarna om ca 4 år när nästa barn ska göras. För dessa var baske mej de sista jag köpte nu, nu SKA det ta sig! hehe. Idrottspsykoogi..
    Tack för tipset!

Liknande trådar

  1. Ang brevet nedan
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 17:15
  2. nu kom brevet från USÖ...
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 14:55
  3. Brevet
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 14:53
  4. Så kom då brevet...
    By nicki in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 10:52
  5. Nu är brevet postat!
    By Marie_AOA in forum _99 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 17:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar