Var det inte länge sen...
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Var det inte länge sen...

    ... vi hade en rolig enkät här? Hittade denna på en sida där jag smyger ibland.
    Här är "reglerna"....

    Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast
    __________________
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  2. 1
    Var det inte länge sen... ... vi hade en rolig enkät här? Hittade denna på en sida där jag smyger ibland.
    Här är "reglerna"....

    Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast
    __________________
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Jag presenterar mej själv:

    __________________
    Mitt namn är Anna Preteri och jag bor i Mjölby. Jag är 63 år gammal och arbetar som rälsbussförare. Mina fritidsintressen är pedofili, djurplågeri och att få plåga min omgivning med översitteri efter bästa förmåga. Att stryka tvätt och rensa ogräs är också givna favoriter på helgerna.
    Jag har inga barn och kommer nog aldrig att skaffa mej några heller. Det är inte riktigt "min stil"...
    Min hårfärg är chokladbrun, och mina ögon är charmigt urtvättade blå.
    Riktig musik är i mina öron opera och stress-jazz, och min största idol heter Peter Jöback.
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  4. 2
    Jag presenterar mej själv: __________________
    Mitt namn är Anna Preteri och jag bor i Mjölby. Jag är 63 år gammal och arbetar som rälsbussförare. Mina fritidsintressen är pedofili, djurplågeri och att få plåga min omgivning med översitteri efter bästa förmåga. Att stryka tvätt och rensa ogräs är också givna favoriter på helgerna.
    Jag har inga barn och kommer nog aldrig att skaffa mej några heller. Det är inte riktigt "min stil"...
    Min hårfärg är chokladbrun, och mina ögon är charmigt urtvättade blå.
    Riktig musik är i mina öron opera och stress-jazz, och min största idol heter Peter Jöback.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Jool svarar

    Mitt namn är Ebba Everås och jag bor i Vimmerby. Jag är 73 år och arbetar som pappersarbetare. Mina fritidsintressen är barnmisshandel och pedofili. Jag har inga barn. Min hårfärg är vit och mina ögon är ljusgröna. Jag älskar dansbandsmusik och min favoritartist är Timbuktu.
  6. 3
    Jool svarar Mitt namn är Ebba Everås och jag bor i Vimmerby. Jag är 73 år och arbetar som pappersarbetare. Mina fritidsintressen är barnmisshandel och pedofili. Jag har inga barn. Min hårfärg är vit och mina ögon är ljusgröna. Jag älskar dansbandsmusik och min favoritartist är Timbuktu.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Hej Jag heter Ulrika Andersson Borglund och kommer från en ort som jag inte ens kommer ihåg vad den heter. Jag är 67 år och arbetar som resebyråchef. på min fritid så tittar jag gärna på traktorpulling. Joggar gör jag oxå så fort jag kan. Ett annat intresse jag har är att utsätta min omgivning för överförmynderi. Jag har 4 barn och tror att det får räcka. Den yngste är 10 år gammal så några sladdisar blir det nog ej. Håret mitt är grått och mina ögon är underbart svarta. Jag lyssnar mest till opera o dansbandsmusik, ex vikingarna men min favoritartist är Benjamin Wahlgren eller Markoolio!

    Kram
    Johanna med Andreas, Aline & Love

    http://flodan.blogg.se
  8. 4
    Hej Jag heter Ulrika Andersson Borglund och kommer från en ort som jag inte ens kommer ihåg vad den heter. Jag är 67 år och arbetar som resebyråchef. på min fritid så tittar jag gärna på traktorpulling. Joggar gör jag oxå så fort jag kan. Ett annat intresse jag har är att utsätta min omgivning för överförmynderi. Jag har 4 barn och tror att det får räcka. Den yngste är 10 år gammal så några sladdisar blir det nog ej. Håret mitt är grått och mina ögon är underbart svarta. Jag lyssnar mest till opera o dansbandsmusik, ex vikingarna men min favoritartist är Benjamin Wahlgren eller Markoolio!

    Kram

Liknande trådar

  1. Inte skrivit på länge...
    By andrea0066 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 13:04
  2. Inte så länge...
    By mamzen64 in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 21:36
  3. Nu är det inte länge kvar...
    By karo_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 22:14
  4. Det var inte länge..
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 11:37
  5. Det var inte länge
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 13:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar