Morning!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Morning!

    Vet inte vad som tagit åt mej, men jag verkar ha hittat tangentbordet igen :O)
    Är uppe och tvättar. Har bokat tvättstugan mellan 07 - 14, men ska bara köra 3 maskiner, varav den sista bara är handdukar, och dom får torka i badrummet. Vill ju komma iväg till badet så snabbt som möjligt!!! Flickorna börjar dagis/fritids imorgon (gissa vem som börjar jobba nu när sommaren kom???), och ska bo hos sin pappa i veckan, så dom behöver välfyllda garderober med rentvättat.

    Vad ska ni hitta på idag då?

    kram!
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  2. 1
    Morning! Vet inte vad som tagit åt mej, men jag verkar ha hittat tangentbordet igen :O)
    Är uppe och tvättar. Har bokat tvättstugan mellan 07 - 14, men ska bara köra 3 maskiner, varav den sista bara är handdukar, och dom får torka i badrummet. Vill ju komma iväg till badet så snabbt som möjligt!!! Flickorna börjar dagis/fritids imorgon (gissa vem som börjar jobba nu när sommaren kom???), och ska bo hos sin pappa i veckan, så dom behöver välfyllda garderober med rentvättat.

    Vad ska ni hitta på idag då?

    kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    God Morgon!!!
    Här har vi haft en härlig sovmorgon..alla sov typ till mellan 8.30 till 9....Njuter av den sista dagen innan maken ska jobba. Flickorna är hemma 2 ½ vecka till innan allvaret börjar igen..
    Vi ska till mormor och morfar och bada i deras pool, himla skönt för där är det alltid minst 25 grader!!
    Vi har fortfarande inte doppat oss i Vänern...Usch..
    Har nu Alice i knät och tittar på storasystrarna som äter en lång frukost!

    Typiskt att sommaren ska komma nu när de flesta ska tillbaka till jobbet..Ha det så gott vid stranden!

    Kram kram!!!
  4. 2
    God Morgon!!!
    Här har vi haft en härlig sovmorgon..alla sov typ till mellan 8.30 till 9....Njuter av den sista dagen innan maken ska jobba. Flickorna är hemma 2 ½ vecka till innan allvaret börjar igen..
    Vi ska till mormor och morfar och bada i deras pool, himla skönt för där är det alltid minst 25 grader!!
    Vi har fortfarande inte doppat oss i Vänern...Usch..
    Har nu Alice i knät och tittar på storasystrarna som äter en lång frukost!

    Typiskt att sommaren ska komma nu när de flesta ska tillbaka till jobbet..Ha det så gott vid stranden!

    Kram kram!!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Här har tvättmaskinen oxå gått ett par gånger. Känns som jag aldrig hinner tvätta tvätten förens det kommer mer. Sen kräktes Lova upp all välling i min säng i morse oxå. *blää* Så det var bara att gå ner till våran källare vid 06.30 och tvätta!

    Jag har även bakat muffins i våran nya dubbelung. De blev såååå bra! Toppiga och fina. I våran gamla ugn blev de ihopsjunkna och tråkiga. Så nu har jag frysen full med muffins! Å goda var de oxå!

    Sambon har precis åkt iväg med ett par kompisar och ska spela golf. Vi "fruar" med barn som blev ensamma hemma eftersom våra karlar åkte iväg och spela golf ska träffas och fika. ´

    Imorgon kommer vi att åka iväg till söderköping och äta glass på smultronstället!! Det ska bli sååååååååååå gott!!!!!

    Kul att du har hittat tangentbordet igen!!!
    Känner igen att man inte hinner att vara här så mycket sommartid, men det kommer nog att bli mera snart när hösten/vintern kommer!
    Usch....höst å vinter.....
  6. 3
    Här har tvättmaskinen oxå gått ett par gånger. Känns som jag aldrig hinner tvätta tvätten förens det kommer mer. Sen kräktes Lova upp all välling i min säng i morse oxå. *blää* Så det var bara att gå ner till våran källare vid 06.30 och tvätta!

    Jag har även bakat muffins i våran nya dubbelung. De blev såååå bra! Toppiga och fina. I våran gamla ugn blev de ihopsjunkna och tråkiga. Så nu har jag frysen full med muffins! Å goda var de oxå!

    Sambon har precis åkt iväg med ett par kompisar och ska spela golf. Vi "fruar" med barn som blev ensamma hemma eftersom våra karlar åkte iväg och spela golf ska träffas och fika. ´

    Imorgon kommer vi att åka iväg till söderköping och äta glass på smultronstället!! Det ska bli sååååååååååå gott!!!!!

    Kul att du har hittat tangentbordet igen!!!
    Känner igen att man inte hinner att vara här så mycket sommartid, men det kommer nog att bli mera snart när hösten/vintern kommer!
    Usch....höst å vinter.....
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Glömde ju...Jag tog med mig Lova på en promenad i morse. Det får inte glömmas bort!!!
    Jag försöker att röra på mig i alla fall varannan dag.
  8. 4
    Glömde ju...Jag tog med mig Lova på en promenad i morse. Det får inte glömmas bort!!!
    Jag försöker att röra på mig i alla fall varannan dag.
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Lyx!

    Vad lyxigt med "egen" pool :O) Där får ni passa på och plaska nu innan skolan börjar. Är dina föräldrar hemma om dagarna (så att du får lite hjälp med barnpassning *hrm*) eller jobbar dom?

    Ha det gott!
    kram
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  10. 5
    Lyx! Vad lyxigt med "egen" pool :O) Där får ni passa på och plaska nu innan skolan börjar. Är dina föräldrar hemma om dagarna (så att du får lite hjälp med barnpassning *hrm*) eller jobbar dom?

    Ha det gott!
    kram
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6

    Vagnpromenader

    Åhhh, det känns som i ett annat liv när man var ute och promenerade med liten i vagnen *nostalgisk* Det är effektiv motion om man håller tempot!

    Hoppas att det bara var för mycket välling som kom upp så det inte var nåt smittsamt :O( Min tvättkorg är T O M! Härlig känsla :O)

    kram,
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  12. 6
    Vagnpromenader Åhhh, det känns som i ett annat liv när man var ute och promenerade med liten i vagnen *nostalgisk* Det är effektiv motion om man håller tempot!

    Hoppas att det bara var för mycket välling som kom upp så det inte var nåt smittsamt :O( Min tvättkorg är T O M! Härlig känsla :O)

    kram,
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    visst är det lyx med pool..man slipper tänka på att ta med en massa saker till "stranden". här finns allt man önskar sig även skugga som brukar va dåligt vid stranden...
    Min mamma jobbar först nästa vecka och pappa jobbar emellanåt hemma så barnpassning har jag några dagar till....

    Ha det gott!!!
    Kram kram!!
  14. 7
    visst är det lyx med pool..man slipper tänka på att ta med en massa saker till "stranden". här finns allt man önskar sig även skugga som brukar va dåligt vid stranden...
    Min mamma jobbar först nästa vecka och pappa jobbar emellanåt hemma så barnpassning har jag några dagar till....

    Ha det gott!!!
    Kram kram!!

Liknande trådar

  1. morning morning alla glada
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-04, 08:10
  2. morning morning vaknen sen kvart i 5
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 06:52
  3. Morning!
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 19:20
  4. Morning!
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 11:52
  5. Morning!
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 15:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar