Vad är detta?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Vad är detta?

    Hej flickor! Nu kommer en liten fråga!

    Sitter här på jobbet (jobbar natt) och får ytterliggare ett konstigt symtom. Jag har haft min ägglossning för 3 dagar sedan och har fått till det tre dagar innan och nu tre dagar efter.
    Har nu haft spänningar och värk i magen och mina bröstvårtor är ömma och nästan åt de blåa hållet.. det spänner inte i dem men är mycket känsliga om man rör vid dom. har även varit lite gråtit av mig. Gråter för nästan ingenting.. Kan de verkligen vara att jag är gravid? Jag tycker att de är lite tidigt att de ska visa sig redan.. Men min arbetskamrat tyckte jag skulle skriva till er och se. På henne hade symtomen visat sig redan efter en vecka. och grav testet visade positivt 8 dagar efter ägglossning. V

    Vad tror ni?

    Hoppas jag får svar innan 8 så jag kan sova ordentligt när jag kommer hem!


    Kram på er töser! Plussa fint
    Första bebisen BF 21 Maj -08
  2. 1
    Vad är detta? Hej flickor! Nu kommer en liten fråga!

    Sitter här på jobbet (jobbar natt) och får ytterliggare ett konstigt symtom. Jag har haft min ägglossning för 3 dagar sedan och har fått till det tre dagar innan och nu tre dagar efter.
    Har nu haft spänningar och värk i magen och mina bröstvårtor är ömma och nästan åt de blåa hållet.. det spänner inte i dem men är mycket känsliga om man rör vid dom. har även varit lite gråtit av mig. Gråter för nästan ingenting.. Kan de verkligen vara att jag är gravid? Jag tycker att de är lite tidigt att de ska visa sig redan.. Men min arbetskamrat tyckte jag skulle skriva till er och se. På henne hade symtomen visat sig redan efter en vecka. och grav testet visade positivt 8 dagar efter ägglossning. V

    Vad tror ni?

    Hoppas jag får svar innan 8 så jag kan sova ordentligt när jag kommer hem!


    Kram på er töser! Plussa fint
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    3 dgr efter ÄL är det nog omöjligt att känna nåt. 1 vecka efter ÄL är nog det tidigaste, men de flesta känner ingenting förrän efter BIM. Men du kanske hade ÄL tidigare än du tror?

    Håller tummarna för att det är en liten bebis som flyttat in
  4. 2
    3 dgr efter ÄL är det nog omöjligt att känna nåt. 1 vecka efter ÄL är nog det tidigaste, men de flesta känner ingenting förrän efter BIM. Men du kanske hade ÄL tidigare än du tror?

    Håller tummarna för att det är en liten bebis som flyttat in
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    ja, jag hoppas ju på de bästa!

    Men nu har de blivit mer och mer! jag hoppas de blir bättre! :P
  6. 3
    ja, jag hoppas ju på de bästa!

    Men nu har de blivit mer och mer! jag hoppas de blir bättre! :P

Liknande trådar

  1. Vad an detta nu?
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 22:26
  2. Nej men vad är detta
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-25, 08:47
  3. Vad är detta..??
    By Karin&Emilia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 13:14
  4. Ok, detta med kändisar då... Detta är
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 16:35
  5. vad är detta?
    By undrar in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar