Simon har fått.......
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Simon har fått.......

    en fyrhjuling. En 50cc och oj vad han kör. En nervös mamma har vi här kan jag säga. ;-) Ska ta och lägga ut en bild på honom snart så ni får se.
  2. 1
    Simon har fått....... en fyrhjuling. En 50cc och oj vad han kör. En nervös mamma har vi här kan jag säga. ;-) Ska ta och lägga ut en bild på honom snart så ni får se.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Förstår om du är nervös...är imponerad över att han kan Hedvig går bara på gatan med sin dockvagn och sina klackskor...prickiga flamenco skor *jättesöta* Nu är småttingarna på dagis och jag ska med Ludvig till stranden **LYX**

    Kram till dig Tottis, kram j
  4. 2
    Förstår om du är nervös...är imponerad över att han kan Hedvig går bara på gatan med sin dockvagn och sina klackskor...prickiga flamenco skor *jättesöta* Nu är småttingarna på dagis och jag ska med Ludvig till stranden **LYX**

    Kram till dig Tottis, kram j
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Haha,, vi har oxå en Fast en 90cc. Men vi har strypt gasen för annars gör den typ 70 km/h. Ante står tom upp o gasar när det är ojämnt för det gör ju pappa på motorcykeln (pappa kör cross).

    Men det är sååå kul.. ska genast ladda upp en bild
  6. 3
    Haha,, vi har oxå en Fast en 90cc. Men vi har strypt gasen för annars gör den typ 70 km/h. Ante står tom upp o gasar när det är ojämnt för det gör ju pappa på motorcykeln (pappa kör cross).

    Men det är sååå kul.. ska genast ladda upp en bild
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    nu så.. då fick vi upp lite bilder oxå
  8. 4
    nu så.. då fick vi upp lite bilder oxå
  9. Medlem sedan
    Jun 2000
    #5
    Hihi jätte fina bilder. Jag som inte ens hunnit ta nån på Simon än.

    Snygga me and i kläder på Aline. Fanns mycket fint tycker jag. Ska nog ha en orange plyschtunika och orange plyschbyxor till Agnes iallafall. Hon passar ju så bra i orange. ;-)
  10. 5
    Hihi jätte fina bilder. Jag som inte ens hunnit ta nån på Simon än.

    Snygga me and i kläder på Aline. Fanns mycket fint tycker jag. Ska nog ha en orange plyschtunika och orange plyschbyxor till Agnes iallafall. Hon passar ju så bra i orange. ;-)
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Ja de är superfina Visst är kollektionen snygg. Jag älskar ju lime o rött o orange så det är toppen!!
  12. 6
    Ja de är superfina Visst är kollektionen snygg. Jag älskar ju lime o rött o orange så det är toppen!!

Liknande trådar

  1. Simon har fått en ny
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 07:34
  2. Simon har fått sin 1årsspruta
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 12:04
  3. Tor vs Simon ?
    By Marie85 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 19:06
  4. Nu har Simon fått vattkoppor!
    By Maria med A och S in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 18:46
  5. Simon
    By Pugini in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar