Nu är vi friska(uppsalträffen)
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Nu är vi friska(uppsalträffen)

    Hur mår ni andra? Det verkar som det var tredagarsfebern för hon hade hög temp i tre dagar och sen försvann den utan några spår. Ingen förkylning helle ratt tala om. Dock fick hon inga prickar som det står men det fick inte Linnéa heller har jag för mig.
    Kan ni ngn dag? Får inte tag på mailen förrän tidigast torsdag för Mårten är ute och seglar och vår gamla dator är inkopplad för räkningarnas skull. Den och yahoo funkar inte ihop Vad säger ni?
    Kram!
    ~*~ Emma 010129 ~*~ Linnéa 040219
    ~*~ Ida 060605 ~*~Erik 091223
  2. 1
    Nu är vi friska(uppsalträffen) Hur mår ni andra? Det verkar som det var tredagarsfebern för hon hade hög temp i tre dagar och sen försvann den utan några spår. Ingen förkylning helle ratt tala om. Dock fick hon inga prickar som det står men det fick inte Linnéa heller har jag för mig.
    Kan ni ngn dag? Får inte tag på mailen förrän tidigast torsdag för Mårten är ute och seglar och vår gamla dator är inkopplad för räkningarnas skull. Den och yahoo funkar inte ihop Vad säger ni?
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Jag ska en tur till Skåne över helgen. Återkommer måndag. Nu är vi inne i den gamla vardagslunken och det innebär 15h dagis för storasyster. Jag kan alltså komma torsdagar eller fredagar. Eller helgen förstås men då brukar man ju vara upptagen med annat. (När man för en gångs skull har karln hemma..)

    Skönt att sjukan är borta!

    Kram.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  4. 2
    Jag ska en tur till Skåne över helgen. Återkommer måndag. Nu är vi inne i den gamla vardagslunken och det innebär 15h dagis för storasyster. Jag kan alltså komma torsdagar eller fredagar. Eller helgen förstås men då brukar man ju vara upptagen med annat. (När man för en gångs skull har karln hemma..)

    Skönt att sjukan är borta!

    Kram.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Jag kan inte nästa vecka. Sen börjar skolan och jag måste kolla mitt schema först. Troligen kommer jag vara ledig på fredagar, om det skulle funka för dig?

    Kram
  6. 3
    Jag kan inte nästa vecka. Sen börjar skolan och jag måste kolla mitt schema först. Troligen kommer jag vara ledig på fredagar, om det skulle funka för dig?

    Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Jag har dagis mån-ons 8,30-1330 och skola alla dagar 8-1310 men det är inget hinder alls för träff. Kalendern är ovanligt tom också. Bestäm ni men fredagar låter som rätt givet
    ~*~ Emma 010129 ~*~ Linnéa 040219
    ~*~ Ida 060605 ~*~Erik 091223
  8. 4
    Jag har dagis mån-ons 8,30-1330 och skola alla dagar 8-1310 men det är inget hinder alls för träff. Kalendern är ovanligt tom också. Bestäm ni men fredagar låter som rätt givet

Liknande trådar

  1. Friska!
    By sannalajn in forum _0705 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 22:46
  2. Friska nu?!
    By Älsklingsfrö in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 15:49
  3. Är ni friska?
    By Trollopatra in forum _05 Vårbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 23:39
  4. Friska!
    By Vittel in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 12:01
  5. FRISKA!!!!
    By -Helena m AoM- in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 15:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar