Svammel...
Försöker bli med barn
  1. Smygis m 1
    #1

    Svammel...

    Hej!
    Kom på igår att jag skulle testa att tempa i samband med att jag använder ÄLstickorna för att se om jag kan lära mig nåt. Så nu kombinerar jag ALLA metoder. Halvvägs, jag sjabblade till det förstås...
    To, dag 13, tempade inte, inget utslag på testet, mys.
    Fre dag 12, tempade inte, inget utslag på testet.
    Lö dag 15, tempade inte, inget utslag på testet, klibbigt klart sekret.
    Sö, dag 16, tempade inte, testade inte, klibbigt lite trådigt klart sekret.
    Må, dag 17, 36,5, testade inte, klibbigt lite trådigt klart sekret, mys.
    Tis, dag 18, 35,6, har inte testat än, klart vattnigare sekret, livmodertappen känns låångt bak, nådde knappt...

    Kommer inte ihåg om vi myste nåt mellan to och må. Jo på sö, men det gick inte... Ingen utlösning, fast några små simmare kan ju ha slitit sig... Det räcker ju med en...
    Tror jag har slitit ut maken, eller så har jan fått prestationsångest... Fick köra två gånger i går med för att ”få till det”...

    Inser ju att jag inte har lyckats tempa och testa på samma dag en enda gång. Hittar bara sporadiska mätningar från maj och då hade jag 36,5-36,7 direkt efter mens.
    Men om det tar ska ju temperaturen hålla sig uppe. Men om jag hade ÄL typ i går och myste vad betyder då en tempdropp på en hel grad redan dan efter? Ingen träff? Kan det märkas så snart? Eller betyder det ingenting?
    Har jag missat min ÄL utan att ”se” den på stickorna? Kan knappt vänta till jag kommer hem och kan testa. (Vill inte testa på jobbet...)
    Men om jag får ett svagt streck så kan det ju betyda både att ÄL är på intågande och att den passerat, stämmer det?

    Å, vad det här är jobbigt! Det är inget kul just nu!!!
  2. 1
    Svammel... Hej!
    Kom på igår att jag skulle testa att tempa i samband med att jag använder ÄLstickorna för att se om jag kan lära mig nåt. Så nu kombinerar jag ALLA metoder. Halvvägs, jag sjabblade till det förstås...
    To, dag 13, tempade inte, inget utslag på testet, mys.
    Fre dag 12, tempade inte, inget utslag på testet.
    Lö dag 15, tempade inte, inget utslag på testet, klibbigt klart sekret.
    Sö, dag 16, tempade inte, testade inte, klibbigt lite trådigt klart sekret.
    Må, dag 17, 36,5, testade inte, klibbigt lite trådigt klart sekret, mys.
    Tis, dag 18, 35,6, har inte testat än, klart vattnigare sekret, livmodertappen känns låångt bak, nådde knappt...

    Kommer inte ihåg om vi myste nåt mellan to och må. Jo på sö, men det gick inte... Ingen utlösning, fast några små simmare kan ju ha slitit sig... Det räcker ju med en...
    Tror jag har slitit ut maken, eller så har jan fått prestationsångest... Fick köra två gånger i går med för att ”få till det”...

    Inser ju att jag inte har lyckats tempa och testa på samma dag en enda gång. Hittar bara sporadiska mätningar från maj och då hade jag 36,5-36,7 direkt efter mens.
    Men om det tar ska ju temperaturen hålla sig uppe. Men om jag hade ÄL typ i går och myste vad betyder då en tempdropp på en hel grad redan dan efter? Ingen träff? Kan det märkas så snart? Eller betyder det ingenting?
    Har jag missat min ÄL utan att ”se” den på stickorna? Kan knappt vänta till jag kommer hem och kan testa. (Vill inte testa på jobbet...)
    Men om jag får ett svagt streck så kan det ju betyda både att ÄL är på intågande och att den passerat, stämmer det?

    Å, vad det här är jobbigt! Det är inget kul just nu!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Inget svammel ren fakta bara. När jag körde med äl stickorna så hade jag svagt streck på söndag och på måndagen hade jag starkt streck och på tisdag så var strecket borta... Har själv inte tempat eller försökt med flytning och livmodertappen vet jag inte hur det ska kännas heller så jag litar fullt ut på stickor och känn.För första gången så kände jag av ont i sidorna på magen och molvärk i rygg på måndagen. Lycka till.
  4. 2
    Inget svammel ren fakta bara. När jag körde med äl stickorna så hade jag svagt streck på söndag och på måndagen hade jag starkt streck och på tisdag så var strecket borta... Har själv inte tempat eller försökt med flytning och livmodertappen vet jag inte hur det ska kännas heller så jag litar fullt ut på stickor och känn.För första gången så kände jag av ont i sidorna på magen och molvärk i rygg på måndagen. Lycka till.

Liknande trådar

  1. Dagens utflykt (svammel svammel)
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 21:30
  2. Svammel
    By Zilba in forum _05 Vårbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 13:40
  3. svammel svammel *lååååååååååångt*
    By QueenOfNight in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 13:28
  4. Tyst hemma (svammel svammel)
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 17:49
  5. hej på er (svammel typ)
    By Myzan o Co in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar