Opererad.
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Opererad.

    Nu är min boxer-hane opererad i sitt vänstra knä och allt gick bra. Han op igår och vi ska hämta hem honom i eftermiddag. Det är så tomt här hemma utan honom....

    Anette R
  2. 1
    Opererad. Nu är min boxer-hane opererad i sitt vänstra knä och allt gick bra. Han op igår och vi ska hämta hem honom i eftermiddag. Det är så tomt här hemma utan honom....

    Anette R
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Försöker minnas vad det var för fel....skönt att han mår bra iaf. Krama han och ge en bit godis.
  4. 2
    Försöker minnas vad det var för fel....skönt att han mår bra iaf. Krama han och ge en bit godis.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    hans korsband i vänster knä var ut-tänjt och så sa vetr att menisken vad skadad men det var den inte...Nu är knät ombyggt, precis som han gjorde med höger knä för drygt två år sedan. Fast då hade korsbandet gått helt av. Det var helt galet på djursjukhuset när vi hämtade. De har så sjukt mycket att göra att vi inte ens fick prata med Vetr när vi hämtade honom. Allt stod på ett papper bara.
    Recept var inte klara och de hade inte hunnit sätta på ett värk-plåster trots att vi bokat tid för hämtning, och fick vänta en halvtimma extra för det. Vetr sa att menisken på hö knä är skadad , förra gången vi var där, men nu när det visade sig att vänster var fin så blir man osäker....

    Kan man se en menisk på röntgen? Man vill ju inte öppna i onödan....

    Anette R
  6. 3
    hans korsband i vänster knä var ut-tänjt och så sa vetr att menisken vad skadad men det var den inte...Nu är knät ombyggt, precis som han gjorde med höger knä för drygt två år sedan. Fast då hade korsbandet gått helt av. Det var helt galet på djursjukhuset när vi hämtade. De har så sjukt mycket att göra att vi inte ens fick prata med Vetr när vi hämtade honom. Allt stod på ett papper bara.
    Recept var inte klara och de hade inte hunnit sätta på ett värk-plåster trots att vi bokat tid för hämtning, och fick vänta en halvtimma extra för det. Vetr sa att menisken på hö knä är skadad , förra gången vi var där, men nu när det visade sig att vänster var fin så blir man osäker....

    Kan man se en menisk på röntgen? Man vill ju inte öppna i onödan....

    Anette R

Liknande trådar

  1. Nu är jag opererad!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 09:02
  2. Jag är opererad!
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 15:19
  3. Opererad.
    By Väntar&Väntar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 08:51
  4. Så var jag opererad...
    By Bebissugen! in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 19:23
  5. Nu är hon opererad!!
    By sarawn in forum _0505 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 00:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar