Stulen enkät
_0803 Marsbarn
  1. hyrbil
    #1

    Stulen enkät

    Skriv en liten historia.....

    Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast
  2. 1
    Stulen enkät Skriv en liten historia.....

    Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast
  3. hyrbil
    #2
    Detta är (inte) jag!

    Mitt namn är Elisabeth Bergkvist.
    Jag bor i Sundsvall.
    Jag är 69 år och jobbar som något slags industriarbetare.
    Mina intressen är att träna hårt, gärna varje dag.
    Jag har ett barn.
    Min hårfärg är turkos (snyggt!).
    Mina ögon är jeansblå.
    Den musik jag älskar mest är dödsmetal.
    Min favoritartist är något jag hörde på radion i bilen.
  4. 2
    Detta är (inte) jag!

    Mitt namn är Elisabeth Bergkvist.
    Jag bor i Sundsvall.
    Jag är 69 år och jobbar som något slags industriarbetare.
    Mina intressen är att träna hårt, gärna varje dag.
    Jag har ett barn.
    Min hårfärg är turkos (snyggt!).
    Mina ögon är jeansblå.
    Den musik jag älskar mest är dödsmetal.
    Min favoritartist är något jag hörde på radion i bilen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Ain't me...

    Jag heter Alice Johansson och bor i Stockholm. Jag föddes en kall novemberdag för 59 år sedan och har redan hunnit bli pensionär. Nu för tiden ägnar jag mest tiden åt fiske och garagepunk/rock/synt. Barn fick jag inga även om jag velat det ibland. Mitt röda hår blir en fin kontrast till mina blå ögon. Är väldigt förtjust i Danny.
  6. 3
    Ain't me...

    Jag heter Alice Johansson och bor i Stockholm. Jag föddes en kall novemberdag för 59 år sedan och har redan hunnit bli pensionär. Nu för tiden ägnar jag mest tiden åt fiske och garagepunk/rock/synt. Barn fick jag inga även om jag velat det ibland. Mitt röda hår blir en fin kontrast till mina blå ögon. Är väldigt förtjust i Danny.
  7. Fru Kanin
    #4
    Mitt namn är Kristina Bergman, och jag bor i Nynäshamn. Jag blir 47 år i år, och arbetar som proffsbrottare.
    Mina intressen är att åka karuseller.
    Jag har inga barn och är rätt nöjd med det.
    Jag har vitt hår med blå blommor i, och vita ögon. (grrr...en albino med sommarfeelings)
    Min favoritmusik är dansband och flåsochskrikmusik, helst av håriga män i skinnbrallor som inte upptäckt att de lämnat puberteten för många många många år sen. *gör en härlig kyssmun och pussar lite i luften*
    Men min favoritartist är förstås Cornelis Wreesvijk!
  8. 4
    Mitt namn är Kristina Bergman, och jag bor i Nynäshamn. Jag blir 47 år i år, och arbetar som proffsbrottare.
    Mina intressen är att åka karuseller.
    Jag har inga barn och är rätt nöjd med det.
    Jag har vitt hår med blå blommor i, och vita ögon. (grrr...en albino med sommarfeelings)
    Min favoritmusik är dansband och flåsochskrikmusik, helst av håriga män i skinnbrallor som inte upptäckt att de lämnat puberteten för många många många år sen. *gör en härlig kyssmun och pussar lite i luften*
    Men min favoritartist är förstås Cornelis Wreesvijk!
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5

    rolig enkät :)

    Jag heter Inget Larsson och jag bor på Kolmården.
    Jag är 61år och jobbar som Lärare. Mitt största intressen är golf.
    Jag har inga barn. Mitt hår är turkost och min ögon schackrutiga i rosa och grått.
    Jag älskar verkligen opera och min favoritartist är Måns Zelmerlöv.
  10. 5
    rolig enkät :) Jag heter Inget Larsson och jag bor på Kolmården.
    Jag är 61år och jobbar som Lärare. Mitt största intressen är golf.
    Jag har inga barn. Mitt hår är turkost och min ögon schackrutiga i rosa och grått.
    Jag älskar verkligen opera och min favoritartist är Måns Zelmerlöv.
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Mitt namn är Anne Kitanoski och jag bor i malmö.Jag är 56 år gammal och jobbar som stins.Mina största intressen är mogen dans och dansbandsmusik.Jag har inga barn,fick inte ihop det med nån karl pga mitt rosa hår och hudfärgade ögon.Jag älskar vikingarna och min favvoartist är Queen.
  12. 6
    Mitt namn är Anne Kitanoski och jag bor i malmö.Jag är 56 år gammal och jobbar som stins.Mina största intressen är mogen dans och dansbandsmusik.Jag har inga barn,fick inte ihop det med nån karl pga mitt rosa hår och hudfärgade ögon.Jag älskar vikingarna och min favvoartist är Queen.
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    Förvrängda jag:

    Jag heter Elisabeth Brandis och bor i Stockhoms City. Jag är 59 år gammal och jobbar som glasmästare. Mitt största intresse är att läsa dagens industri och börsen (handel med aktier). Jag fick aldrig några barn, var förmycket ute på börsen!!!
    Mina ögon är vita och min hårfärg är svart, vit med gröna inslag. Det passar ju bra då jag är punkrockare och bara lyssnar på helt galet bra ilvrål och självklart massa härlig bas med trummor till. Trotts min punkrock stil är min favo artist Måns Selmelöf.
  14. 7
    Förvrängda jag:

    Jag heter Elisabeth Brandis och bor i Stockhoms City. Jag är 59 år gammal och jobbar som glasmästare. Mitt största intresse är att läsa dagens industri och börsen (handel med aktier). Jag fick aldrig några barn, var förmycket ute på börsen!!!
    Mina ögon är vita och min hårfärg är svart, vit med gröna inslag. Det passar ju bra då jag är punkrockare och bara lyssnar på helt galet bra ilvrål och självklart massa härlig bas med trummor till. Trotts min punkrock stil är min favo artist Måns Selmelöf.
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Jag heter Marie Fredriksson. Jag bor i Düsseldorf.
    Är 60 år och arbetar som sjöman.
    Mina favoritintressen är matematik, teknik och speedracing.
    Jag har inga barn, men har tänkt att göra ett väldigt länge.
    Har en underbart läcker hårfärg. Brun/orange med vita slingor. Mina ögon är svarta.
    Jag ÄLKSKAR att lyssna på hårdrock(ju hårdare desto bättre) och dansbandsmusik.
    Min favoritartist är ju såklart Lisa Nilsson.
  16. 8
    Jag heter Marie Fredriksson. Jag bor i Düsseldorf.
    Är 60 år och arbetar som sjöman.
    Mina favoritintressen är matematik, teknik och speedracing.
    Jag har inga barn, men har tänkt att göra ett väldigt länge.
    Har en underbart läcker hårfärg. Brun/orange med vita slingor. Mina ögon är svarta.
    Jag ÄLKSKAR att lyssna på hårdrock(ju hårdare desto bättre) och dansbandsmusik.
    Min favoritartist är ju såklart Lisa Nilsson.
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Jag ill oxå va med...

    Mitt namn är Andrea Ljungfors, jag bor i Gävle och är 68år. Jag var aktiv inom politiken innan jag gick i pension och engagerar mig flitigt inom nykterhetsrörelsen.
    Mina intressen är att springa på loppisar,laga gamla gräsklippare, rensa ogräs och plocka efter andra hm..
    Jag har inga barn, tyvärr..men i 18 års åldern var jag väldigt nära, men jag hittade aldrig den jag verkligen ville ha...så det blev inget med det.

    Mitt hår är näst intill svart med lite gråa infällningar och mina ögon är gyllenbruna.

    Tyngsta möjliga blues och techno lyssnar jag hellst på, men Elvis är min stora idol!
  18. 9
    Jag ill oxå va med...

    Mitt namn är Andrea Ljungfors, jag bor i Gävle och är 68år. Jag var aktiv inom politiken innan jag gick i pension och engagerar mig flitigt inom nykterhetsrörelsen.
    Mina intressen är att springa på loppisar,laga gamla gräsklippare, rensa ogräs och plocka efter andra hm..
    Jag har inga barn, tyvärr..men i 18 års åldern var jag väldigt nära, men jag hittade aldrig den jag verkligen ville ha...så det blev inget med det.

    Mitt hår är näst intill svart med lite gråa infällningar och mina ögon är gyllenbruna.

    Tyngsta möjliga blues och techno lyssnar jag hellst på, men Elvis är min stora idol!
  19. Anonym
    #10
    Han heter väl Måns Zelmerlöv ;-)
  20. 10
    Han heter väl Måns Zelmerlöv ;-)

Liknande trådar

  1. Stulen stulen enkät
    By fjella in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 10:19
  2. Stulen enkät :-)
    By Gabbi i Botswana in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 13:22
  3. stulen enkät....
    By annbe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 20:32
  4. stulen enkät!!!
    By botti in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 12:29
  5. Stulen stulen enkät! :)
    By -Esmeralda- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 18:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar