Me&I
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Me&I

    Nu så finns den nya kollektionen på sajten Och gillar ni färgstarka kläder så gillar ni höstens kollektion I looove!!!
    Johanna med Andreas, Aline & Love

    http://flodan.blogg.se
  2. 1
    Me&I Nu så finns den nya kollektionen på sajten Och gillar ni färgstarka kläder så gillar ni höstens kollektion I looove!!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Håller med. Helt och fullt. ;-)
  4. 2
    Håller med. Helt och fullt. ;-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    JÄTTESNYGGA KLÄDER, ska köpa MAAAASOR
  6. 3
    JÄTTESNYGGA KLÄDER, ska köpa MAAAASOR
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Jag är oxå förälskad!
    Skulle haft ett me & i party den 19 aug, men som det ser ut nu så blir det inget.
    Har idag fått veta att försäljaren inte säljer deras kläder längre. Hon säger att hon har skickat ett maile till mig och ett till syrran men vi har inget fått. Vi bestämde innan sommaren att hon skulle komma hit igen, den 19 och då var det helt ok.
    Har ju bjudit in kompisar och så... Vet inte riktigt hur det blir nu...
    Vill ju sååå gärna ha ett party NU!
    Kan ju bli svårt att få ett nytt party snabbt då många kankse andra har beställt partyn.
    Har en på ankomst okt 06 som kankse kan se om det kan komma någon anna försäljare till mig.
    Håll tummarna.
    Det som gör mig arg är att hon inte svarar i mobilen när vi ringer. Hon svarade på mitt sms på fm och jag har skickat ett tillbaka men sen inget mer.
    Är arg och ledsen på henne. tycker det är hennes sak att se till att mailet kommer fram ordetligt!!!
    Eller har jag fel?????
  8. 4
    Jag är oxå förälskad!
    Skulle haft ett me & i party den 19 aug, men som det ser ut nu så blir det inget.
    Har idag fått veta att försäljaren inte säljer deras kläder längre. Hon säger att hon har skickat ett maile till mig och ett till syrran men vi har inget fått. Vi bestämde innan sommaren att hon skulle komma hit igen, den 19 och då var det helt ok.
    Har ju bjudit in kompisar och så... Vet inte riktigt hur det blir nu...
    Vill ju sååå gärna ha ett party NU!
    Kan ju bli svårt att få ett nytt party snabbt då många kankse andra har beställt partyn.
    Har en på ankomst okt 06 som kankse kan se om det kan komma någon anna försäljare till mig.
    Håll tummarna.
    Det som gör mig arg är att hon inte svarar i mobilen när vi ringer. Hon svarade på mitt sms på fm och jag har skickat ett tillbaka men sen inget mer.
    Är arg och ledsen på henne. tycker det är hennes sak att se till att mailet kommer fram ordetligt!!!
    Eller har jag fel?????
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    jättefina kläder...jag blev så förtjust i deras mössor!!
    Har köpt mig en P.OP overall, en brun så det skulle passa perfekt med en sån med prickar....:-)

    Ha det så gott!!
  10. 5
    jättefina kläder...jag blev så förtjust i deras mössor!!
    Har köpt mig en P.OP overall, en brun så det skulle passa perfekt med en sån med prickar....:-)

    Ha det så gott!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar