dålig andedräkt? - Sidan 2
Kropp & hälsa
  1. Anonym Astrid
    #21
    Det förstod inte jag heller. Tråkigt när några gör sig lustiga på andra utan att berätta vad som är så roligt. Känns lite som mobbing faktiskt. Som när man viskar till varandra och gör sig löjlig över andra och pekar finger.

    Man glömmer bort att alla typer av människor finns även här, inklusive mobbare.
    *suckar*
  2. 21
    Det förstod inte jag heller. Tråkigt när några gör sig lustiga på andra utan att berätta vad som är så roligt. Känns lite som mobbing faktiskt. Som när man viskar till varandra och gör sig löjlig över andra och pekar finger.

    Man glömmer bort att alla typer av människor finns även här, inklusive mobbare.
    *suckar*
  3. Anonym Astrid
    #22
    Det programmet såg jag också, och jag kommer inte heller ihåg, men det kan ha varit magnesiumbrist. Har det i bakhuvudet. Men jag minns också att det var en mineral.
  4. 22
    Det programmet såg jag också, och jag kommer inte heller ihåg, men det kan ha varit magnesiumbrist. Har det i bakhuvudet. Men jag minns också att det var en mineral.
  5. Anonym Astrid
    #23
    Gaser kommer ju från tarmen när det jäser där, och något som göder den processen är ju socker. Har läst om att en del människor har en genetisk funktion som gör att man får en ökad jästtillväxt av just socker.

    Kanske testa att minska ner på kolhydrater också, såg att mjölken har minskat. Kanske testa det ett tag.

    Snusandet tar ju död på en hel del, och man sväljer ju en del snussaft som snusare. Har tyvärr inte hört om effekter när någon slutar, men det låter inte helt ologiskt.
  6. 23
    Gaser kommer ju från tarmen när det jäser där, och något som göder den processen är ju socker. Har läst om att en del människor har en genetisk funktion som gör att man får en ökad jästtillväxt av just socker.

    Kanske testa att minska ner på kolhydrater också, såg att mjölken har minskat. Kanske testa det ett tag.

    Snusandet tar ju död på en hel del, och man sväljer ju en del snussaft som snusare. Har tyvärr inte hört om effekter när någon slutar, men det låter inte helt ologiskt.
  7. Medlem sedan
    Feb 2017
    #24
    HaliTonic mot dålig andedräkt - http
    ://shytobuу.sе
  8. 24
    HaliTonic mot dålig andedräkt - http
    ://shytobuу.sе
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Dålig andedräkt
    By plimman in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-11, 13:52
  2. Dålig andedräkt mm
    By AnonymaMoa in forum Kärlek & relationer
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-11-16, 18:30
  3. Dålig andedräkt
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 20:17
  4. dålig andedräkt..
    By Linda m. 4 barn in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 07:13
  5. Dålig andedräkt
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 16:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar