Har hittat en enkät!!!!!!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Har hittat en enkät!!!!!!

    Självklart snodd från en annan grupp. Och jag är uppe alldeles för sent och leker med min nya dator. Ska bara skicka det här så lovar jag att krypa i säng sedan.

    Rolig, något annorlunda, beskrivning av dig själv....

    Här är "reglerna"....

    Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast
    Mamma till: Victoria, Ludvig, Hedvig och August.
    Matte till Svea, Putte och Mors Lilla Olle
    och fru till Fredrik.

    Ska börja plugga! Till hösten ska jag läsa samhälls- beteendevetarprogrammet vid Örebro Universitet.
  2. 1
    Har hittat en enkät!!!!!! Självklart snodd från en annan grupp. Och jag är uppe alldeles för sent och leker med min nya dator. Ska bara skicka det här så lovar jag att krypa i säng sedan.

    Rolig, något annorlunda, beskrivning av dig själv....

    Här är "reglerna"....

    Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Min berättelse då

    Jag heter Marie Holmqvist och bor i Nerja som ligger ca 5 mil utanför Malaga i Spanien, trivs utmärkt.

    Jag vet inte hur gammal jag är och vad jag jobbar med vilket är underligt eftersom jag annars har stenkoll på läget...Mina intressen är att få vara vaken på natten när alla andra sover, det är så underbart att ligga vaken och veta att snart kommer en ny underbar dag Jag hade 2 barn men gjorde mig av med dem för några år sedan, kanske hemskt att säga men jag ångrade mig att jag skaffade mina 2 barn så jag beslöt mig för att de skulle försvinna...mår bättre utan faktiskt.

    Min nya hårfärg är röd och vit, en himla lysande kaluffs som ger mig många komplimanger och det är ju alltid trevligt och mina ögon lyser som urtvättade gamla jeans Sitter här och njuter av att lyssna på jazz och opera samtidigt, älskar det...samtidigt som jag njuter av martin Stenmark .
  4. 2
    Min berättelse då

    Jag heter Marie Holmqvist och bor i Nerja som ligger ca 5 mil utanför Malaga i Spanien, trivs utmärkt.

    Jag vet inte hur gammal jag är och vad jag jobbar med vilket är underligt eftersom jag annars har stenkoll på läget...Mina intressen är att få vara vaken på natten när alla andra sover, det är så underbart att ligga vaken och veta att snart kommer en ny underbar dag Jag hade 2 barn men gjorde mig av med dem för några år sedan, kanske hemskt att säga men jag ångrade mig att jag skaffade mina 2 barn så jag beslöt mig för att de skulle försvinna...mår bättre utan faktiskt.

    Min nya hårfärg är röd och vit, en himla lysande kaluffs som ger mig många komplimanger och det är ju alltid trevligt och mina ögon lyser som urtvättade gamla jeans Sitter här och njuter av att lyssna på jazz och opera samtidigt, älskar det...samtidigt som jag njuter av martin Stenmark .
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Jag heter Carita, mitt efternamn är Sellergren.
    Jag bor i Stockholm och är 67 år gammal. Jag jobbar som folkskolelärare och spelar ishockey. Jag har inge barn men planerar några, mitt hår är blått liksom mina ögon. Jag lyssnar mest på indiemusik och Tingsek.
  6. 3
    Jag heter Carita, mitt efternamn är Sellergren.
    Jag bor i Stockholm och är 67 år gammal. Jag jobbar som folkskolelärare och spelar ishockey. Jag har inge barn men planerar några, mitt hår är blått liksom mina ögon. Jag lyssnar mest på indiemusik och Tingsek.

Liknande trådar

  1. En till enkät jag hittat. Mammatyp
    By Bjorna_B in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 14:40
  2. Har hittat en enkät!!!!!!
    By Tina L-L in forum _0507 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-08-12, 14:11
  3. Hittat en enkät..
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 10:11
  4. En enkät jag hittat !!!
    By ung77 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 14:59
  5. hittat enkät
    By petrapeps in forum _99 Alla barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar