Simskola?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Simskola?

    Erbjuder nån sina dagbarn simskola och är det i såna fall uppskattat? Min tanke var att det i såna fall skulle gälla barn från 4 år och uppåt. Jag håller på att titta lite på vilka möljigheter som finns.
    Det är en fas det går över.

    Den som inte tror att man kan göra nån skillnad bara för att man är liten har aldrig haft en mygga i sovrummet
  2. 1
    Simskola? Erbjuder nån sina dagbarn simskola och är det i såna fall uppskattat? Min tanke var att det i såna fall skulle gälla barn från 4 år och uppåt. Jag håller på att titta lite på vilka möljigheter som finns.
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Vi erbjuder simskola från och med i år, bokar hos den lokala simskolan för femåringarna och får en egen tid. Utöver det bokar vi simhallen (en liten) en gång/månad för 4-5 åringarna för plask och lek. Badet har vi haft länge - det är mycket uppskattat, simskolan är en välkommen uppföljning!
  4. 2
    Vi erbjuder simskola från och med i år, bokar hos den lokala simskolan för femåringarna och får en egen tid. Utöver det bokar vi simhallen (en liten) en gång/månad för 4-5 åringarna för plask och lek. Badet har vi haft länge - det är mycket uppskattat, simskolan är en välkommen uppföljning!
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Svaren från de andra dagmammorna tyder på att initiativet är uppskattat. Jag har ju bara kunnat kolla med mina föräldrar och där är det positivt.
    De andra dagmammorna hade olika många barn som kunde tänkas vara intresserade. Det kan nog tänkas bli fler än 1 grupp.
  6. 3
    Svaren från de andra dagmammorna tyder på att initiativet är uppskattat. Jag har ju bara kunnat kolla med mina föräldrar och där är det positivt.
    De andra dagmammorna hade olika många barn som kunde tänkas vara intresserade. Det kan nog tänkas bli fler än 1 grupp.

Liknande trådar

  1. Det där med simskola
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-05-23, 19:58
  2. Simskola
    By Anonym in forum Öronbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 10:40
  3. Simskola
    By Kusin 5 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-04, 16:11
  4. Simskola
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 19:54
  5. Simskola..
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 19:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar