Dagis igen och utan blöjor
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Dagis igen och utan blöjor

    Idag var det tebax till dagis efter att ha varit hemma sen 24 juni. Allt gick kanonbra och hon har precis slutat med blöjor och även det gick bra, inte ens en liten olycka. Inatt var det dessutom första ggn hon sov utan blöja och det gick det oxå, men det kom mkt i pottan när hon vaknade.
  2. 1
    Dagis igen och utan blöjor Idag var det tebax till dagis efter att ha varit hemma sen 24 juni. Allt gick kanonbra och hon har precis slutat med blöjor och även det gick bra, inte ens en liten olycka. Inatt var det dessutom första ggn hon sov utan blöja och det gick det oxå, men det kom mkt i pottan när hon vaknade.
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    Vilken duktig tjej. Så tidig var min första tjej, hon blev även torr på natten samtidigt, mitt augustbarn verkar dock ta lite längre tid på sig.
  4. 2
    Vilken duktig tjej. Så tidig var min första tjej, hon blev även torr på natten samtidigt, mitt augustbarn verkar dock ta lite längre tid på sig.
  5. Mamijo
    #3
    Vad duktig hon är! Vi håller på med potträning för fullt här också, Miranda vill ju så gärna vara som sin bror, och det går bra, men när vi inte är hemma brukar jag ha blöja på henne.
  6. 3
    Vad duktig hon är! Vi håller på med potträning för fullt här också, Miranda vill ju så gärna vara som sin bror, och det går bra, men när vi inte är hemma brukar jag ha blöja på henne.

Liknande trådar

  1. Det funkar inte utan blöjor!
    By -maja- in forum Barn som yrke
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 12:03
  2. Blöjor på dagis i Sona?
    By Zant in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 16:42
  3. 1:a semestern utan blöjor på 25 år!
    By ullen61 in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 16:13
  4. Första dan utan blöjor!
    By karina in forum _0405 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 14:53
  5. dagis potta och blöjor
    By Maria med Samuel03+bf20/12 in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar