Hej hopp!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Hej hopp!

    Hejsan!
    Är ny i denna del av forumet. Har hållit hus i "under 6 månader" lite längre än man borde.
    Nu blev jag hitropad av Diesel så det är bara att hänga på.
    Jag och min sambo har försökt med ett syskon till vår 3 åriga tjej sedan i oktober förra året men något är fel så min gynläkare tror att jag är på väg in i klimakteriet...
    Har haft paus från Pergo och injektioner under sommaren men ska ta upp det igen nu efter denna cykel. Längtar inte!

    Kram på er alla som kämpar.

    /Anki
    Mamma till 2.
  2. 1
    Hej hopp! Hejsan!
    Är ny i denna del av forumet. Har hållit hus i "under 6 månader" lite längre än man borde.
    Nu blev jag hitropad av Diesel så det är bara att hänga på.
    Jag och min sambo har försökt med ett syskon till vår 3 åriga tjej sedan i oktober förra året men något är fel så min gynläkare tror att jag är på väg in i klimakteriet...
    Har haft paus från Pergo och injektioner under sommaren men ska ta upp det igen nu efter denna cykel. Längtar inte!

    Kram på er alla som kämpar.

    /Anki
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Hej vännen - vad kul att du också hittade hit! Även om det givetvis är tråkigt att det tar sådan tid att bli gravid så är det absolut ingen nackdel att hålla till på den här delen av "försöker forumet" - för det är jättegulliga tjejer som kämpar tillsammans här också!
  4. 2
    Hej vännen - vad kul att du också hittade hit! Även om det givetvis är tråkigt att det tar sådan tid att bli gravid så är det absolut ingen nackdel att hålla till på den här delen av "försöker forumet" - för det är jättegulliga tjejer som kämpar tillsammans här också!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Hej och välkommen hit! Vi har fått några "nya" här på sista tiden. Kul, men trist att det ska ta sån lång tid att bli gravid...

    Vi har också en treårig dotter och har hållit på med syskonverkstan sen hon var kring ett år. Pergon funkar inte för mig så det blir sprutor för mig. Jag längtar till veckan då jag får börja spruta!! Allt för att få ÄL.

    Kram
  6. 3
    Hej och välkommen hit! Vi har fått några "nya" här på sista tiden. Kul, men trist att det ska ta sån lång tid att bli gravid...

    Vi har också en treårig dotter och har hållit på med syskonverkstan sen hon var kring ett år. Pergon funkar inte för mig så det blir sprutor för mig. Jag längtar till veckan då jag får börja spruta!! Allt för att få ÄL.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Välkommen över till oss Hoppas du ska trivas!

    Kram Älvan
  8. 4
    Välkommen över till oss Hoppas du ska trivas!

    Kram Älvan
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Hej på dig och hoppas du kommer känna dig välkommen hit.

    Själv har jag pausat från bebis verkstan under sommaren . Vilket har känts skönt.
    Ska få min första pergokur nu i höst och hoppas det ska ge oss något.

    Försöka bli gravid det har jag gjort MÅNGA år nu.
    Har en dotter på 13 år, sedan ville vi ha bran snabbt.
    5 år senare fick vi en som eftrer IVF.
    Satsade på en till efter det.
    Ytterligar fem år senare blev jag spontant gravid.

    Men här går bebis längtan aldrig över.
    Nu är minsingen snart 3år
    Jag har blivit gravid en gång efter det. Vilket tyvärr slutade i MF i våras.

    Så tio år av mitt liv har jag nog försökt bli gravid.

    Det blev långt...undrar om du orkade läsa ända hit??

    Varmt välkommen ska du i allafall vara. Äve om jag självklart håller tummarna för att du snart får fortsätta till en ankomstgrupp istället.

    Kramar

    Catrine
  10. 5
    Hej på dig och hoppas du kommer känna dig välkommen hit.

    Själv har jag pausat från bebis verkstan under sommaren . Vilket har känts skönt.
    Ska få min första pergokur nu i höst och hoppas det ska ge oss något.

    Försöka bli gravid det har jag gjort MÅNGA år nu.
    Har en dotter på 13 år, sedan ville vi ha bran snabbt.
    5 år senare fick vi en som eftrer IVF.
    Satsade på en till efter det.
    Ytterligar fem år senare blev jag spontant gravid.

    Men här går bebis längtan aldrig över.
    Nu är minsingen snart 3år
    Jag har blivit gravid en gång efter det. Vilket tyvärr slutade i MF i våras.

    Så tio år av mitt liv har jag nog försökt bli gravid.

    Det blev långt...undrar om du orkade läsa ända hit??

    Varmt välkommen ska du i allafall vara. Äve om jag självklart håller tummarna för att du snart får fortsätta till en ankomstgrupp istället.

    Kramar

    Catrine
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Hej på dej och välkommen hit, är ju själv nykomling och hoppas att vi alla får roligt ihop och kan stötta varandra.
    Kram
    Ellem
  12. 6
    Hej på dej och välkommen hit, är ju själv nykomling och hoppas att vi alla får roligt ihop och kan stötta varandra.
    Kram
    Ellem
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Tack för välkomnandet. Så roligt att vi alla långkörare bytte grupp samtidigt. Då slipper jag sakna er. Ska vi byta grupp samtidigt igen nästa månad också? Såg att vi har BIM dagarna efter varandra.....
    Kram Kram!
    /Anki
  14. 7
    Tack för välkomnandet. Så roligt att vi alla långkörare bytte grupp samtidigt. Då slipper jag sakna er. Ska vi byta grupp samtidigt igen nästa månad också? Såg att vi har BIM dagarna efter varandra.....
    Kram Kram!
    /Anki

Liknande trådar

  1. hej hopp
    By domenic in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 21:26
  2. Hej hopp
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 22:16
  3. Hej hopp!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 20:03
  4. Hej hopp!
    By Kamomilla in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:39
  5. Hej hopp!
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 19:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar