Inte bada själv...
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Inte bada själv...

    Joel har inte velat bada i badbaljan den sista tiden, och tyvärr så har vi ju inget badkar och bada måste han ju ibland, men han sparkar o blir jättearg. Nu ikväll var storasyrran med och hjälpte till, "sätt dig i badbaljan hos han" kom jag på, och, vips, var det jätteroligt att bada, han badade länge o nöjt med storasyrran innan han blev less o sur.
    Så, han ville visst bara inte bada själv...
    om inte storasyrran finns tillänglig nästa gång får han prova att duscha, får göra klart vattensjalen då... eller göra som de andra här föreslog - sätta han i bumbon i duschen...
    -Liten fyra i februari :-)

    "Per aspera ad astra" - genom svårigheterna mot stjärnorna
  2. 1
    Inte bada själv... Joel har inte velat bada i badbaljan den sista tiden, och tyvärr så har vi ju inget badkar och bada måste han ju ibland, men han sparkar o blir jättearg. Nu ikväll var storasyrran med och hjälpte till, "sätt dig i badbaljan hos han" kom jag på, och, vips, var det jätteroligt att bada, han badade länge o nöjt med storasyrran innan han blev less o sur.
    Så, han ville visst bara inte bada själv...
    om inte storasyrran finns tillänglig nästa gång får han prova att duscha, får göra klart vattensjalen då... eller göra som de andra här föreslog - sätta han i bumbon i duschen...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag brukade ha Carl i matstolen (Tuffing/Antilop från IKEA) och det var jättebra i duschen... Bra "arbetshöjd" också + ett leksaksbord
  4. 2
    Jag brukade ha Carl i matstolen (Tuffing/Antilop från IKEA) och det var jättebra i duschen... Bra "arbetshöjd" också + ett leksaksbord
  5. på besök
    #3
    testa att ha lite varmare vatten, det funkade för oss. Storasyrran kanske värmde honom
  6. 3
    testa att ha lite varmare vatten, det funkade för oss. Storasyrran kanske värmde honom
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Det ska jag prova nästa gång, hade faktiskt lite svalare än babybad eftersom det varmt och han var så svettig
  8. 4
    Det ska jag prova nästa gång, hade faktiskt lite svalare än babybad eftersom det varmt och han var så svettig
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Haj i Tarragona ;-) (OT)
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article593245.ab

    jag hade förut nicket BullenAstrid
  10. 5
    Haj i Tarragona ;-) (OT)
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article593245.ab

    jag hade förut nicket BullenAstrid

Liknande trådar

  1. En fråga till - angående bada själv?
    By Nyinflyttadanna in forum Skolbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 12:25
  2. bada själv?
    By Charlotte A in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 14:50
  3. Åka och bada själv- hur gammal
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 16:04
  4. Inte bada med avlsag *förstår inte*
    By Ponder m Prinsen 14/6 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 23:47
  5. Åka och bada själv?
    By jessica13 in forum _96 Alla barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 17:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar