Rask promenad
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Rask promenad

    på 45 minuter blev det idag också. Känns himla bra. Nu ska jag snart hoppa isäng.
  2. 1
    Rask promenad på 45 minuter blev det idag också. Känns himla bra. Nu ska jag snart hoppa isäng.
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    Härligt!!! Samma blev det här. En lång runda (ca 80 minuter kanske) med en bra bok i hörlurarna. Vad skönt det ska bli att knyta sig nu!

    Sov gott!
  4. 2
    Härligt!!! Samma blev det här. En lång runda (ca 80 minuter kanske) med en bra bok i hörlurarna. Vad skönt det ska bli att knyta sig nu!

    Sov gott!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Vad duktiga vi är Sov gott du också.
  6. 3
    Vad duktiga vi är Sov gott du också.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jag fick masa mig upp i ottan imorse för att gå min promenad.. Makens kvällspass passar inte med min träning
  8. 4
    Jag fick masa mig upp i ottan imorse för att gå min promenad.. Makens kvällspass passar inte med min träning
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Så är det ju tyvärr ibland. Jag morgontränar ofta för att få ihop med dagishämtning, nattning osv. Men denna vecka har min man fortfarande semester, så fdå passar jag på. I måndags blev det faktiskt både en morgonprommis och en kvällsprommis. Det händer inte ofta!

    Hoppas du snart får chansen att kvällspromenera, om du tycker bättre om det än morgonprommis!
  10. 5
    Så är det ju tyvärr ibland. Jag morgontränar ofta för att få ihop med dagishämtning, nattning osv. Men denna vecka har min man fortfarande semester, så fdå passar jag på. I måndags blev det faktiskt både en morgonprommis och en kvällsprommis. Det händer inte ofta!

    Hoppas du snart får chansen att kvällspromenera, om du tycker bättre om det än morgonprommis!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Gott jobbat!
  12. 6
    Gott jobbat!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Ja ibland är det ett aber att få allt att gå ihop
  14. 7
    Ja ibland är det ett aber att få allt att gå ihop
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Tack *imt*
  16. 8
    Tack *imt*

Liknande trådar

  1. Rask promenad!
    By Maddeluttan in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-26, 09:57
  2. Rask promenad!
    By Maddeluttan in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 11:47
  3. Rask promenad!
    By Maddeluttan in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-07, 10:01
  4. Rask promenad
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 16:35
  5. Rask promenad
    By resel in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 21:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar