nya bebbar?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    nya bebbar?

    Är det några nya bebbar på g här?
    Bara nyfiken,själv är jag helt nöjd med mina 3 men saknar att vara gravid,man är ju knäpp haha

    nettan
  2. 1
    nya bebbar? Är det några nya bebbar på g här?
    Bara nyfiken,själv är jag helt nöjd med mina 3 men saknar att vara gravid,man är ju knäpp haha

    nettan
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Här är en på g Blir ett småsyskon i februari.
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  4. 2
    Här är en på g Blir ett småsyskon i februari.
  5. En Trea?
    #3

    Jo då

    Det är väl några på g.
    Jag ska iaf den 10 feb är det beräknat till.
    Vi har fortfarande inte berättat för familj, släkt och vänner men det börjar blir dax för det nu. Tyvärr kommer nog inte så många att bli "glada" då detta är vårt 5e barn i denna familjen. (rörig ja, men det är min 3:a. Mannen hade två sen innan, jag en sedan innan & en tillsammans och nu Hoppsan i magen)
    Så därför drar vi oss lite för att berätta.

    Men visst finns här gravida i denna gruppen.
  6. 3
    Jo då Det är väl några på g.
    Jag ska iaf den 10 feb är det beräknat till.
    Vi har fortfarande inte berättat för familj, släkt och vänner men det börjar blir dax för det nu. Tyvärr kommer nog inte så många att bli "glada" då detta är vårt 5e barn i denna familjen. (rörig ja, men det är min 3:a. Mannen hade två sen innan, jag en sedan innan & en tillsammans och nu Hoppsan i magen)
    Så därför drar vi oss lite för att berätta.

    Men visst finns här gravida i denna gruppen.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Åhå... nu blev jag ju nyfiken *spekulerar*

    Din Hoppsan och Miffots bebis blir ju jätte-väldigt-jämngamla. Vi får låtsas att detta är en ankomstgrupp för feb -08
  8. 4
    Åhå... nu blev jag ju nyfiken *spekulerar*

    Din Hoppsan och Miffots bebis blir ju jätte-väldigt-jämngamla. Vi får låtsas att detta är en ankomstgrupp för feb -08
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    De är ju faktiskt beräknade till samma dag tom Lite skoj faktiskt!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  10. 5
    De är ju faktiskt beräknade till samma dag tom Lite skoj faktiskt!
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6
    Grattis!!!!
    Får du gå på mycket x koll tack vare att viggo föddes så tidigt?
    Jätteroligt verkligen kul,jag är som sagt nöjd med min trio
    kram
  12. 6
    Grattis!!!!
    Får du gå på mycket x koll tack vare att viggo föddes så tidigt?
    Jätteroligt verkligen kul,jag är som sagt nöjd med min trio
    kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7
    Jättegrattis!!!
    Vad arg jag blir att folk ska läggas sig i,vill ni ha en bebbe till så är det ju eran ensak och lycka.
    lycka till. mellan mina killar är det 15 månader,de är nu 6 och 7 och bästa vänner!
    kram
  14. 7
    Jättegrattis!!!
    Vad arg jag blir att folk ska läggas sig i,vill ni ha en bebbe till så är det ju eran ensak och lycka.
    lycka till. mellan mina killar är det 15 månader,de är nu 6 och 7 och bästa vänner!
    kram
  15. En Trea?
    #8

    Jag håller

    med dig men tyvärr är det mycket tyckande.
    Vi har ju redan "för många barn".
    Men vi trivs med det och hade nog egentligen kunnat tänka oss fler sen. Men nu är det stopp efter denna. (Tror jag?!*ler*)

    Men visst är det dumt att folk inte bara kan glädjas med oss ist.

    Usch får ångest när jag tänker på att berätta för folk & det känns inte helelr bra. Man ska ju vara glad!!!

    Väntar nog någon dag till, man kan ju alltid undvika att träffa folk så slipper dom se den misstänkta magen...

    KRAM
  16. 8
    Jag håller med dig men tyvärr är det mycket tyckande.
    Vi har ju redan "för många barn".
    Men vi trivs med det och hade nog egentligen kunnat tänka oss fler sen. Men nu är det stopp efter denna. (Tror jag?!*ler*)

    Men visst är det dumt att folk inte bara kan glädjas med oss ist.

    Usch får ångest när jag tänker på att berätta för folk & det känns inte helelr bra. Man ska ju vara glad!!!

    Väntar nog någon dag till, man kan ju alltid undvika att träffa folk så slipper dom se den misstänkta magen...

    KRAM
  17. Medlem sedan
    Oct 2005
    #9
    Jag håller iallafall på er!!!
    Visa magen allt vad du kan istället och var stolt haha
    kram
  18. 9
    Jag håller iallafall på er!!!
    Visa magen allt vad du kan istället och var stolt haha
    kram
  19. Medlem sedan
    Apr 2006
    #10
    Tackar! Nej, bara en xtra hos special mvc, de gjorde en riskbedömning bara, sen är det som vanligt. Det enda är väl att de tar prover för GBS nu varje gång jag ska till MVC eftersom de nu tror att det var pga det Viggo hade bråttom. Bra att de har koll iaf, fast man är ju lite orolig såklart, lite omväxling sen förra gången då jag var lugn som en filbunke

    Fast vi har sagt att vi nöjer oss med två, så det här blir väl sista då. Fast man vet ju aldrig om man ändrar sig sen *skratt* Slutar med 10-12 st Det verkar så roligt med många barn, fast jag är nog nöjd om jag kan hålla reda på två
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  20. 10
    Tackar! Nej, bara en xtra hos special mvc, de gjorde en riskbedömning bara, sen är det som vanligt. Det enda är väl att de tar prover för GBS nu varje gång jag ska till MVC eftersom de nu tror att det var pga det Viggo hade bråttom. Bra att de har koll iaf, fast man är ju lite orolig såklart, lite omväxling sen förra gången då jag var lugn som en filbunke

    Fast vi har sagt att vi nöjer oss med två, så det här blir väl sista då. Fast man vet ju aldrig om man ändrar sig sen *skratt* Slutar med 10-12 st Det verkar så roligt med många barn, fast jag är nog nöjd om jag kan hålla reda på två
  21. Medlem sedan
    Sep 1998
    #11

    förstår precis

    vad du menar med att alla andra tycker o tänker så mycket. När jag blev med jacob hade ju tom mina systrar så himla massor att säga...men titta vad bra det blev!!

    Jag har ju fem barn o ett till vore inte helt fel...det som känns jobbigt är att tiden håller på att rinna ut lite...den biologiska klockan tickar på..

    Nä, hördu! Kämpa på och var glad för det lilla knyttet...det är underbart med barn!!!!

    Grattis förresten...stort stort grattis!!!
    älskar mina barn--alltid!
  22. 11
    förstår precis vad du menar med att alla andra tycker o tänker så mycket. När jag blev med jacob hade ju tom mina systrar så himla massor att säga...men titta vad bra det blev!!

    Jag har ju fem barn o ett till vore inte helt fel...det som känns jobbigt är att tiden håller på att rinna ut lite...den biologiska klockan tickar på..

    Nä, hördu! Kämpa på och var glad för det lilla knyttet...det är underbart med barn!!!!

    Grattis förresten...stort stort grattis!!!

Liknande trådar

  1. Hur går det för er och era bebbar? :-)
    By miss thunder in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-13, 20:13
  2. Vad gör era bebbar?
    By En som mest läser in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 09:27
  3. Små små bebbar
    By Mran in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-06, 08:30
  4. Hur rör sig era bebbar?
    By malma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 18:25
  5. Bebbar???
    By emmahelena in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar